Toon posts:

Diablo 2 Nepperds

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gek word ik van ze, die sukkels die lopen te dupen en God weet niet wat allemaal nog meer. Door al die nepperds vind ik het moelijk om mijn items te ruilen voor betere, vind je eindelijk iemand met een silk, wil ie er de meest waardeloze andere zaken voor hebben. Of ben je blij met je soj, ga je hem ruilen voor iets anders, zegt die eikel nee kost 2 of 3 soj's. Zeg je ja dag wie heeft er nou 3 soj's? Legt ie zijn hele inv. vol met soj's @#$#@

Nadeel vind ik ook dat je niet "echt" kunt zien of iets legit is of niet. Ik weet best dat een boog met 302 damage nep is maar een met 115 kan wel weer echt zijn. (ivm het naar eigen zeggen wissen van nep items volgens Blizzard) Blizzard moet echt harder op gaan treden tegen deze verziekerds. Diablo is echt zo'n vreselijk gaaf spel, maar door nepperds is er geen reet meer aan.

Ik heb zelf al lopen zoeken naar die verdomde programmaatjes,maar kan ze nergens vinden. Ik wil namelijk kijken of je er als echte Diablo 2 speler niet iets aan kunt doen. Dat je door de code van dat nep proggie te bestuderen kunt zien of er misschien securitie holes in zitten. En dan bv zo'n eikel zijn computer hacken en z'n key jatten ofzo of hem gewoon continu van battle net afkciken ofzo.

Heeft er iemand misschien al zulke dingen gemaakt of nog betere ideeen :?

Een zwaar gefrustreerde echte D2 speler.

P.s. Of moet ik gewoon maar de expansion gaan kopen omdat het daar bv wel mee valt met de nepperds:?

Verwijderd

Expansion is net zo erg zo niet nog erger. Ik ben gestopt met spelen toen het dupen te erg werd een jaar of 2 geleden nu.
Het is sindsdien alleen maar erger geworden met hacks en dupes etc. Het enige wat ik ooit gebruikt heb is maphack en dat was al illegaal.
Blizzard doet of kan er weinig tegen doen. Jammer maar helaas.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk er dus ook aan om maar weer te stoppen, ik speel nu al zo'n 2 jaar net als jij en dit is mijn 4e character. Maar iedere keer stop ik er na een maand of wat weer mee. Dan speel ik het een hele tijd weer niet en begin dan weer met een nieuwe char speel extreem lang alleen, maar als je zo lvl 65 gepasseerd ben heb je goede spullen om te traden en word het traden een beetje de grap van het spel. En ja dan kom je dus die lullo's tegen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2002 14:35 . Reden: tik foutje ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 13:40:
Ik heb zelf al lopen zoeken naar die verdomde programmaatjes,maar kan ze nergens vinden. Ik wil namelijk kijken of je er als echte Diablo 2 speler niet iets aan kunt doen. Dat je door de code van dat nep proggie te bestuderen kunt zien of er misschien securitie holes in zitten. En dan bv zo'n eikel zijn computer hacken en z'n key jatten ofzo of hem gewoon continu van battle net afkciken ofzo.

Heeft er iemand misschien al zulke dingen gemaakt of nog betere ideeen :?

Laten we maar niets hacks gaan uitwisselen hiero.
Ik geloof best dat je het voor een goed doel gebruikt maar er zijn ook zat die dat _niet_ doen.
En het blijven hacks natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op 15 november 2002 @ 14:47:

[...]

Laten we maar niets hacks gaan uitwisselen hiero.
Ik geloof best dat je het voor een goed doel gebruikt maar er zijn ook zat die dat _niet_ doen.
En het blijven hacks natuurlijk.
Ik snap hem, bedoelde eigenlijk ook meer of iemand betere ideeen had. Omdat ik dus die shit niet kan vinden. Ik wil dus niet dat :r proggie. Maar een middel er tegen. 8)

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Expansion is net zo erg BTW, soj is daar al helemaal geen ruk meer waard heb er nog een stuk of 40 waar ik niks mee kan doen.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Muppet schreef op 15 November 2002 @ 15:26:
Expansion is net zo erg BTW, soj is daar al helemaal geen ruk meer waard heb er nog een stuk of 40 waar ik niks mee kan doen.
offtopic:
Stuk of 40 wtf! En allemaal zelf gevonden? Of ben jij er zo "eentje" :?

• Muppet

Muppet

Nee daar ruil je mee . . zucht :P

Heb er 3 zelf gevonden, welke weet ik niet meer. Maar als je Meph runs deed en je vond een skullder dan ruilde je die voor Soj's omdat daar makkelijk mee te ruilen viel. Paar maanden terug zijn die Soj's zo ontzettend geduped dat ze geen ruk meer waard zijn.

Je bent zeker nieuw in die Diablo scene dat je dit niet eens weet.

www.moomoofarm.nl

Verwijderd

Topicstarter
Muppet schreef op 15 November 2002 @ 15:34:
Nee daar ruil je mee . . zucht :P

Heb er 3 zelf gevonden, welke weet ik niet meer. Maar als je Meph runs deed en je vond een skullder dan ruilde je die voor Soj's omdat daar makkelijk mee te ruilen viel. Paar maanden terug zijn die Soj's zo ontzettend geduped dat ze geen ruk meer waard zijn.

Je bent zeker nieuw in die Diablo scene dat je dit niet eens weet.

www.moomoofarm.nl
Maak nou geen n00b van me ^ ^ http://www.diabloII.net Als je goed las dan wist je dat ik net mijn 3e jaar in ging.

• Muppet

Muppet

Just checking maar dan moet je weten dat als je 40 soj's hebt je niet per definitie hoeft te dupen. Gewoon pleures veel Mef runs gedaan.

Ik had ooit geen prive leven.

Maar ik speel Dia ook steeds minder. Ik heb ondertussen alles op LOD en de lol van traden is er vanaf met al die dupers en jewels en weet ik veel allemaal niet voor meuk.

Na dik 2 jaar begin ik een beetje met pensioen te gaan :P

edit:
Kom vaak zat op Diabloii.net maar waar moet ik wat lezen??

Verwijderd

Topicstarter
Checken is altijd goed.
En ik denk dat ik de stap naar LoD niet eens ga maken.
Je hoeft nergens specefiek naar te kijken, wou alleen ff in mijn ogen DE site over D2 laten zien aan je. (en anderen)

Verwijderd

Heb ongeveer 8 maanden actief D2 expansion gespeeld, op een gegeven moment had ik 50 sojs ofzo... ook niet geduped nee (tenminste, uit trades verkregen). Maar alles werd steeds duurder, en sommige dingen die duur moesten blijven werden goedkoper. De hele economie werd fucked up door dupes en scams en het spel had behalve het questen met n00bs en traden geen inhoud meer voor me.

De PvP is veel te beperkt en voegt niet veel toe, bijna hetzelfde als PvM. En dan nog de k*t fps die ik had met mijn GF2MX destijds, met framedrops bij Dia en bij lightning, fire enz. Het was gewoon niet leuk meer, dus ben ik maar gestopt.

Maar inderdaad, dupers en dupes zijn :r
Heb alleen maphack gebruikt... en dat vind ik lang niet zo lame als dupen.

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 16:47:
Checken is altijd goed.
En ik denk dat ik de stap naar LoD niet eens ga maken.
Je hoeft nergens specefiek naar te kijken, wou alleen ff in mijn ogen DE site over D2 laten zien aan je. (en anderen)
Dat is ook DE site maar als je Dia speelt dan weet je die site ook wel ;)

Net als www.lurkerlounge.com

ook een hele goeie.

Verwijderd

Ach, ik speel het al zolang het spel uit is.
Maar ik denk dat ik er ook mee kap, of alleen nog maar met vrienden speel. Jammer, stelletje hufterige klootzakken die cheaters.
En ja, pindlebot is ook een hack!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10 09:09
blizzard doet voorlopig nog helemaal niks aan de dupes enzo, dus eigenlijk kan je gewoon traden. Maar die ITH's enzo dat is allemaal wel jammer, of bijvoorbeeld occu rings en constriction ring of wizzardspike gloves.
Ik vind eigenlijk dat wanneer een item eerlijk getrade is, hij niet meer door de zogenaamde "dupe scanner" werwijderd mag worden.

Verwijderd

Eigenlijk wel, anders gaat iedereen dupes traden omdat ze daarna safe zijn...

T blijft aankloten.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10 09:09
daarom maakt blizzard ook die ladder realm, om een keer helemaal overnieuw te beginnen!

Verwijderd

ik begrijp het eigenlijk niet...

Met warcraft 3 bannen ze al die maphackers meteen, zonder waarschuwen

waarom lukt ze dat niet bij diablo :?

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-10 09:57

Phobos

je bent een soepkip

omdat maphack niet te zien is door blizzard, tog?

Verwijderd

Phobos schreef op 15 november 2002 @ 22:11:
omdat maphack niet te zien is door blizzard, tog?
heb je het nu over warcraft of diablo?

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-10 09:57

Phobos

je bent een soepkip

diablo

Verwijderd

weetikveel, ik speel het niet (met cheats :P )

Maar anyway, de nieuwe weg die ze hebben ingeslagen met warcraft vind ik zeker lonend, als je bedenkt dat ze na een vrij korte periode al 20.000 accounts gebanned hadden.

ik hoop ook dat ze dat systeem gaan invoeren bij de eerstvolgende diablo

Verwijderd

Maphack is undetectable maar daar heeft niemand verder last van als je het gebruikt, je kunt alleen de hele minimap instant zien, en er is geen fog of war oid dus het is gewoon een handig hulpje als je b.v. iemand boost. Als je voor de 1e keer een quest doet is het natuurlijk leuker om overal naar te zoeken.

Verwijderd

Idd, het grote probleem zijn de dupes...

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-11 11:24
Ben net zoals zovelen hier een ex-Diablo speler
dankzij al de cheaters. Ik vond het idee van item
trading bijzonder aantrekkelijk als n00b en dat
heeft mij altijd doen verder spelen.

Nu is b.net helemaal verziekt door het vele dupen :(.

Ook lijkt blizzard zich geen fluit meer aan te trekken
van de D2 community. Immers de 1.10 patch laat
al meer dan een jaar op zich wachten. En zelfs als
die patch uitkomt veranderd er nix aan de reeds
circulerende gedupede items (heb gelezen dat blizzard
niets zal doen aan de ITH-items). Dus dan denk je
"ja gaan we toch gewoon op die nieuwe ladder spelen...",
wedden dat het maar een week duurt eer daar ook
alle items quasi gratis te krijgen zijn?

Thank you blizzard!

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Verwijderd

Ja die 1.10 patch is vorig jaar al beloofd... Blizzard staat er bekend om dat ze hun oude games/community vaak in de steek laten, allemaal beloftes, maar niks waarmaken.

Ben bang dat zoiets ook met WC3 gaat gebeuren.

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
Als ze dat niet zouden doen zouden ze nooit tijd en geld hebben om nieuwe spellen te ontwikkelen, dus dat is een beetje naief.

Human Bobby

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-11 11:24
Als ze dat niet zouden doen zouden ze nooit tijd en geld hebben om nieuwe spellen te ontwikkelen, dus dat is een beetje naief.
Hmja, zit wel waarheid in. Maar als je dan ziet naar de Half-Life
community... waarom is deze nog altijd springlevend? Toch omdat
Valve er nog tijd in steekt of niet? Er komen immers nog altijd
nieuwe patchen uit voor dit spel. Nuja, hoelang is het al geleden
dat Valve nog iets nieuws gereleased heeft... :) dus in dat opzicht
heb je wel gelijk...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11 17:02

Soullie

Planeshift

toen ik nog actief d2 speelde vond ik iedere week wel voor 10+ soj aan spul gewoon een MF ama maken en cow zelf clearen...

Ik heb al mijn spul eerlijk gevonden of getrade.... en toen de eerste dupe fase begon zag ik dat mensen in 1 dagje kregen wat ik in 3 maandjes bij elkaar zocht...

ik speel nog heel af en toe wel eens om mijn account levend te houden maar voor mij was de fun er toen af... de meeste elites en uniques heb ik of heb ik gehad... dan is het plezier er snel vanaf... vooral als toch iedereen met het zelfde rondloopt.

bij world of warcraft ben ik er iig weer gewoon bij... en als ze dan niets doen dan vertrekken mensen wel naar een van de andere 1000den mmorpg's :)...

Verwijderd

Topicstarter
Echt super jammer dat we er nieks aan kunnen doen. Ben benieuwd of er wel een D3 komt. ze kunnen blijkbaar niets doen aan hackers, en als hun jaren aan een game besteden dat alleen nog wordt gespeeld door loosers en nieuwe mensen is voor hun de lol er ook snel af.

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

'k ben gekapt met D2 en LoD na 1,5 jaar spelen.. speelde altijd alleen in een room ivm met al die dupers en hackers.. fun was.. 2 keer burizon gevonden, stormshield en titans gevonden in wat cow games indezelfde maand :)

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Pagina: 1