Sweex draadloos/optical mouse bij Postbank

Pagina: 1
Acties:

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Even binnengestapt, valt me op dat Postbank het verkoopt voor 20 Euro of zoiets in de buurt.

Hij is wel leuk: optische muis, draadloos en heeft laadstation. De prijs is niet zo hoog.

Maar wat zijn de ervaringen van zulke 'goedkope' muizen? Dit model werkt met RF dus dat is beter. Maar werkt het ook goed? Weinig storingen?

Laat me weten of zulke goedkope muizen wel bruikbaar zijn.

Bij Dixons zie ik nu ook logitech nieuwe model: inderdaad nu draadloos, optical en laadstation. Wel duurder met prijs van waarschijnlijk 80 Euro.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-08 22:39

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Ik heb een Medionmuis bij de Aldi gekocht voor ongeveer 27,50. Dit is ook een Optische, draadloze muis met 5 knoppen (ERG relexed moet ik zeggen) inclusief laadstation.
Deze muis werkt prima qua beweging.
Bereik is ca. 5 meter, dus tot het onnuttige :)
Moet wel elke week opgeladen worden (zet em niet elke keer in de lader) en hij moet wel vrij precies in de lader gezet worden..

Natuurlijk heb jij het over een heel ander merk, maar mijnes is dus ook een goedkoop dingetje, maar bevalt me prima :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Ah, ik dacht dat ik die kan kopen voor de zaak...
Want muiskabels staan eerder daar in de weg. :) En niet alleen maar papierwerk :P

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 16:17
het nadeel van de meeste draadloze muizen is dat ze langzamer reageren dan andere optische muizen, maar logitech claimt dat hun nieuwe draadloze MX700 net zo snel reageert als elke andere optische muis met een draadje

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

het voordeel van optisch tov gewoon een balletje zie ik wel (accuratesse, wordt niet vies). maar kan iemand mij uitleggen waarom iedereen een draadloze wil hebben? ik zweer juist bij een draadje, als hij van mijn bureau aflazert hoef ik tenminsteniet te bukken:)

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Venkeroz schreef op 15 november 2002 @ 19:32:
het nadeel van de meeste draadloze muizen is dat ze langzamer reageren dan andere optische muizen, maar logitech claimt dat hun nieuwe draadloze MX700 net zo snel reageert als elke andere optische muis met een draadje
en dat klopt, ik heb de MX300 en de MX700, beide even precies :)
Pagina: 1