>Select * FROM users WHERE clue > 0
ik vind em écht niet mooi
moet ie kosten?
[ Voor 0% gewijzigd door Paradox op 15-11-2002 13:52 . Reden: image toegevoegt ]
Verwijderd
Voor de rest vind ikhem ook oerlelijk zoals meerdere hierboven al zeggen.
Wat moet hij opbrengen? Neeee, ik zou toch voor een "traditionele" kast gaan.
"ideaal" om van alles en nogwat kwijt te raken. (Mappen, tijdschriften, De kat van de buurvrouw, etcetcetc.)
Lijkt me wel een ideaal ding om verschillende hardware-configuraties uit te testen.
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Hou je hem zo dan istie lelijk!
Me, myself & I
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Verwijderd
Klopt hij is al eerder langs geweestVerwijderd schreef op 15 november 2002 @ 16:09:
Ik kan mij herinneren dat deze kasten ongeveer een jaar geleden al geintroduceerd werden,... ook toen vond bijna niemand hem mooi.,.. of is het een haar ?
En kijk hoe die voeding is geplaatst, alle warme lucht van je voeding af gaat nu lekker richting je cpu en al je kaarten
Verwijderd
Er is ook een Roze en de Blauwe is ook niet lelijk volgens de importeur.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
misschien wel leuk om zo'n epox in te prutsen
mooi of niet mooi, het is in ieder geval tenminste weer eens wat anders
de fabrikant krijgt van mij een dikke 10 om dat kastje in z'n product lijst op te nemen
als je zoiets koopt moet je wel donders goed uitkijken/nadenken met wat je er allemaal mee wilt gaan doen qua uitbreidingen etc.. der zit wel verrekte weinig ruimte in
Verwijderd
Zie ik het nou verkeer of ligt de voedingskabel 180 graden gedraaid tov. de uitbreidingskaarten?
Dan krijg je toch 2x zoveel kabelrommel?
Vervolgens staat de kast haaks op de kabels; dus de cd-rom speler ed. zitten aan de zijkant.
Verwijderd
en dan staat dit er ook nog bij: Airflow
There is optimized cooling of the CPU by utilizing "chimney effect" thermals based on natural convection. Separation of carefully considered airflows allow for more efficient cooling of the CPU and power supply.
wel grappig
Verwijderd
- Warmte: er kan één 80mm fan in ter hoogte van de agp-kaart (aan de achter?/linker?kant)
- Ruimte: Je hebt nu een kast ter breedte van een atx-mobo (25 cm ofzo) plus de stekkers aan de ene zijkant, die ook nog extra plek innemen
- Netjes kabels wegwerken: Alleen als je de kast in een hoekje zet.
- Niet echt makkelijker erbij kunnen: Je moet nu eerst ruimte áchter je kast maken om de boel open te klappen, in plaats van bij een normale kast minder ruimte links maken zodat het zijpaneel er alleen maar af hoeft
Kortom: Ik zou voor een ordinair miditowertje kiezen