Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iemand ervaring met deze kast? I-Tee??

Pagina: 1
Acties:

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Ik zag hem vandaag in de C'T staan. Kennelijk erg nieuw. Of niet?

http://www.kuppo.nl/i-tee.html

>Select * FROM users WHERE clue > 0

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

whahaha :D wat een misvormd ding is dat :D :D :D

ik vind em écht niet mooi :D maar hij's wel lache opzich... lijkt me wel handig in gebruik, omdat je makkelijk bij je slots kan... heeft wat dat betreft (denk ik) 't gemak van een fulltower...

• SmauG
  • Laatst online: 11-01-2022
R2D2!!!! :D maar dan in comp versie.. ik wil em!!! kga er een een R2D2 van maken :D echt goed..

moet ie kosten?

Verwijderd

bah wat leleijk.
Maar is misschien wel leuk te modden!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:47
je mot wel lange ide kabels kopen als je je kast open hept staan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.kuppo.nl/0758.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Paradox op 15-11-2002 13:52 . Reden: image toegevoegt ]

Verwijderd

Dat zijpaneelsysteem is duidelijk gejat van de Apple G4.
Voor de rest vind ikhem ook oerlelijk zoals meerdere hierboven al zeggen.
Wat moet hij opbrengen? Neeee, ik zou toch voor een "traditionele" kast gaan.

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Hij lijkt me nogal een stofnest. De T-vorm laat dus ruimtes aan de zijkant over.
"ideaal" om van alles en nogwat kwijt te raken. (Mappen, tijdschriften, De kat van de buurvrouw, etcetcetc.)
Lijkt me wel een ideaal ding om verschillende hardware-configuraties uit te testen.

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Verwijderd

Wat een enorm lelijke kast :D

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 19:21
gaaaaaaaf, als je deze kast op zn achterkant legt kan je er een vette bulldozer-Mod van maken.

Hou je hem zo dan istie lelijk!

• Bestiole
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm kvind hem mooi :) maar wat toch spijtig is dat aan de ene kant de stroomkabel en aan de andere kant de andere kabels uitkomen... conclusie mooi idee, maar kon beter afgewerkt... bah met een beetje modden wordt hij wel veel mooier...

Me, myself & I

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
En ter promotie kiepen ze er maar een slot A mobo is :X

T.net gallery | V&A ads

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

grappig bedacht, maar niet echt mooi...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Verwijderd

Ik kan mij herinneren dat deze kasten ongeveer een jaar geleden al geintroduceerd werden,... ook toen vond bijna niemand hem mooi.,.. of is het een haar ? ;)

• Pnhers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-07-2023

Pnhers

--

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 16:09:
Ik kan mij herinneren dat deze kasten ongeveer een jaar geleden al geintroduceerd werden,... ook toen vond bijna niemand hem mooi.,.. of is het een haar ? ;)
Klopt hij is al eerder langs geweest

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Wat een lelijk ding zeg!
En kijk hoe die voeding is geplaatst, alle warme lucht van je voeding af gaat nu lekker richting je cpu en al je kaarten |:(

iStockphoto

Verwijderd

Hij kost +/- 104,-- Euro ex BTW inc 400 watt voeding. :)
Er is ook een Roze en de Blauwe is ook niet lelijk volgens de importeur. :O

Verwijderd

dat is een ijskast >:)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 23:03
das al wel een oud mobo wat erin hangt, zeker niet 1 van de nieuwste kasten.

Verwijderd

Dies wel vet, je stopt alle input en output er in de linkerkant in!

Er kan wel veel in!

• Shook
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

De airflow zou wel erg goed zijn als ze aan de andere kant ook een fan-hole in hadden gemaakt. Verder vind ik hem wel mooi en goed doordacht. Alleen de fan-hole en lage voeding zijn jammer. Ik snap de voeding trouwens wel, anders kunnen de stroomkabels niet meegaan bij het openen. Past er trouwens wel een full-size moederboard in? Hij ziet er zo klein uit.

Verwijderd

I-tee? Kan dat ding ook 'naar huis bellen'

Verwijderd

nee man.. een ice thee kast :P :+ :)

Verwijderd

Het schijnt ook logisch te zijn om de bekabeling naar je PC op te splitsen - Alle kabels die aan slot kaarten moeten hangen enz hangen rechts, maar de de ingang voor de voeding zit links..

Verwijderd

Je hebt wel een super AIR flow zo over je mobo :)

Verwijderd

:D Lijkt me wel tof om hebben te staan!! alleen het design, hoe moet dat in een normale doorsnee kast staan :? |:(

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 14:06
meen dat er al eens een review van is geweest, volgens mij waren ze er niet zo over te spreken..

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
sorry maar ik kan niet echt zeggen dat ik em mooi vind :X

Verwijderd

ik vind em wel wat hebben.. (vind ik trouwens van de meeste barebone / mini towertjes)
misschien wel leuk om zo'n epox in te prutsen

mooi of niet mooi, het is in ieder geval tenminste weer eens wat anders

de fabrikant krijgt van mij een dikke 10 om dat kastje in z'n product lijst op te nemen :D

als je zoiets koopt moet je wel donders goed uitkijken/nadenken met wat je er allemaal mee wilt gaan doen qua uitbreidingen etc.. der zit wel verrekte weinig ruimte in

Verwijderd

Ik viond hem wel mooi maar niet functioneel.

Zie ik het nou verkeer of ligt de voedingskabel 180 graden gedraaid tov. de uitbreidingskaarten?
Dan krijg je toch 2x zoveel kabelrommel?

Vervolgens staat de kast haaks op de kabels; dus de cd-rom speler ed. zitten aan de zijkant.

Verwijderd

vreemdsoortig kastje... zal ook voor geen meter lijken hier in de woonkamer :) ook makkelijk dat de voeding recht op het moederbord blaast.. :) beetje warmte op de vga en cpu kan geen kwaad :P

en dan staat dit er ook nog bij: Airflow

There is optimized cooling of the CPU by utilizing "chimney effect" thermals based on natural convection. Separation of carefully considered airflows allow for more efficient cooling of the CPU and power supply.

wel grappig

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 12:15
ik vin hem mooi

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 22:27

Snijkoek

Metal up your ass

ja hij is wel cool ja :P

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Hij is geniaal. Komen de kabels aan de zeikant eruit waar je er goed bij kan. Mijn selfmade kast komt er ook zo uit te zien :)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:12
tis wel een makkelijke kast voor de die hard ocers want als je hem open doet kan je gelijk overal bij >:)

Verwijderd

Als je even verder op de site kijkt zie je dat dit (zeker in vergelijking met hun andere 2 kasten) een speciaal geval is. Maar praktisch?
- Warmte: er kan één 80mm fan in ter hoogte van de agp-kaart (aan de achter?/linker?kant)
- Ruimte: Je hebt nu een kast ter breedte van een atx-mobo (25 cm ofzo) plus de stekkers aan de ene zijkant, die ook nog extra plek innemen
- Netjes kabels wegwerken: Alleen als je de kast in een hoekje zet.
- Niet echt makkelijker erbij kunnen: Je moet nu eerst ruimte áchter je kast maken om de boel open te klappen, in plaats van bij een normale kast minder ruimte links maken zodat het zijpaneel er alleen maar af hoeft

Kortom: Ik zou voor een ordinair miditowertje kiezen

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Net zo'n boodschappenkarretje van je oma. Verder wel leuk op zich, maar niet mijn voorkeur.
Pagina: 1