Toon posts:

Speciaal vid. kaartje ongev. 6cm hoog ??

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn Dell Optiplex GX150 small model ben ik op zoek naar een ander type kaart dan door dell wordt aangeboden. Ze wilen me een 32 mb ati kaartje verkopen. Maar aangezien dit machientje uitgerust is met een standaard agp slot . Wil ik weten wat er allemaal nog meer in kan dan zo'n ati kaartje (ATI RADEON 7500 32mb, bij dell goed voor 110 euro ex btw)

mischien dat ik dan maar een verplichte casemod moet doen om er een normale kaart in te kunnen prikken, maar dara heb ik (nog) niet zo veel zin in..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
meeste snelle kaarten zijn volgens mij wel hoger dan 6cm.. je hebt nog wel sommige geforce 4mx'en die klein model kaartje hebben, bijv. deze msi:

Afbeeldingslocatie: http://www.amicomp.sk/Images/gf4mx_msi420.jpg

dan zul je alleen wel iets moeten modden aan het slotplaatje, want die is wel de volledige hoogte..

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Een low-profile videokaart zoek je. Aopen zou een MX440 gaan leveren, maar heb ik nog nooit ergens in een winkel gezien.

Als je zoekt op low-profile,kan je wel wat topics vinden. Ati Radeon VE past ook, moet je alleen de bracket er af halen/ modden. Sommige modellen MX 400 zouden ook moeten passen.

Verwijderd

[search=lowprofile videokaart]

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit topic is gesloten.