Toon posts:

Trage videokaart in toshiba laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een Toshiba Satellite Pro 6000, 128mb ram, 20gb hd, 1066mhz celly en een 16mb Trident XP vga erin. Sinds de installatie van windows xp pro draait het ding alles perfect, maar er is nog een probleempje. Bij windows 2k ging het bekijken van html pagina's gewoon soepel, nu niet meer. Vooral bij pagina's met veel plaatjes erop stottert het beeld heel erg en scrollen gaat niet meer normaal. Ik neem aan dat dit een veelvoorkomend probleem is maar ik heb geen idee hoe ik het moet verhelpen |:(

Visuele effecten staan trouwens uit, ook cleartype.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Welke drivers gebruik je? Vaak zijn de ingebakken windows drivers niet de snelste...

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
You've got a point there. ;)

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Draai je ook nog allemaal progjes op de achtergrond? Zo'n Toshiba notebook heeft toch een shared memory videokaartding? Dan is je RAM ook een belangrijke factor toch?

What's a cube to you?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Rizzi schreef op 15 November 2002 @ 13:20:
Draai je ook nog allemaal progjes op de achtergrond? Zo'n Toshiba notebook heeft toch een shared memory videokaartding? Dan is je RAM ook een belangrijke factor toch?
mwa, dat wordt gewoon vrij gehouden voor je videokaart. Probleem met shared-ram is dat het gewoon takke traag is.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eerst even de zojuist gedownloade driver installeren. En nee er draait niets op de achtergrond, behalve Soulseek en Winamp3.

Verwijderd

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ik zie dat je nog helemaal niets zelf hebt uitgezocht.... Check bovenstaande link even.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.