Toon posts:

write speed laag: maxtor 60gb dmx plus 9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nieuwe hdd haalt op dit moment read speed average 40mb/s de schijf is helemaal leeg
Maar de write speed average is 15mb/s (max = 20mb/s min=12mb/s). Het (write speed) is ook min of meer één rechte lijn in de grafiek :?
Dit is toch vreemd zo'n groot verschil?
't is gebenched met hdtach overigens 2.61

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:08
offtopic:
wat kan jij sneller? lezen of schrijven?

Verwijderd

Topicstarter
15mb/s is wel erg laag toch?
natuurlijk doet een schijf langer over schrijven dan lezen, maar al mijn andere hdd's halen simpel 20mb/s write (d740xjes)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:08
ik zal je een hint geven. gebruik de search, werkt het niet gebruik de alternatieve search. ga naar de fabrikant zijn website en zoek de gegevens op van de harde schijf. klopt het niet met de gegevens bel/mail de fabrikant voor infromatie om het op te lossen.

voor de volgende keer
1. gebruik de search
2. er is zoiets als Google

want wat je nu zal krijgen is
1. staat DMA wel aan?
2. ga je bios updaten.
3. ga terug naar de winkel.
4. driver update voor mobo en de rest.
ben ik verder nog iets vergeten? oh ja een moderator die je zal verwijzen naar een FAQ. omdat je niet alle info hebt geplaatst.

Verwijderd

Topicstarter
cardinal808 schreef op 15 november 2002 @ 13:41:
ik zal je een hint geven. gebruik de search, werkt het niet gebruik de alternatieve search. ga naar de fabrikant zijn website en zoek de gegevens op van de harde schijf. klopt het niet met de gegevens bel/mail de fabrikant voor infromatie om het op te lossen.

voor de volgende keer
1. gebruik de search
2. er is zoiets als Google

want wat je nu zal krijgen is
1. staat DMA wel aan?
2. ga je bios updaten.
3. ga terug naar de winkel.
4. driver update voor mobo en de rest.
ben ik verder nog iets vergeten? oh ja een moderator die je zal verwijzen naar een FAQ. omdat je niet alle info hebt geplaatst.
dma is niet voor eenrichtingsverkeer ;)
bios is up to date
en als je een beetje verstand van zaken hebt, weet je dat 15mb/s erg laag is, alleen snap ik niet waarom mijn read average zo hoog ligt

verder is alles up to date, bios, drivers, en ik gebruik xp, nou wat

ik heb de test nog een keer uitgevoerd en nu krijg ik normalere waardes write max 30mb/s min 6mb/s average 23mb/s.
vreemde zaak, snap er niets van...schijf wordt voor het eerst gebruikt, kan het daaraan liggen?

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
't zou misschien toch handig zijn eve te kijken of je DMA aanstaat... ;) Kijk ook ff op www.tweakxp.com ... Daar staan ook een hoop tips... Wat voor ide kabel gebruik je eigenlijk (Misschien is de ide kabel wel rot??)??

Humor moet je serieus nemen

Pagina: 1