Ik heb een heel vreemd probleem met proxyper, waarover ik in de search en google niets kon vinden.
Sinds ik mijn proxy op sparen heb gezet, gaat proxyper de files die hij wegschrijft in random directories plaatsen?!
Bij de conlog*.log en pproxy-ogr*.log files was het op te lossen door een path aan te geven in proxyper.ini, en de stats deden het weer prima, dus ik heb er verder niet meer naar omgekeken.
Nou blijkt dat proxyper ook ppogrout.ogr in random directories heeft gezet. Een week lang zelfs!
Nu heb ik dus drie problemen:
krijg je alvast
Sinds ik mijn proxy op sparen heb gezet, gaat proxyper de files die hij wegschrijft in random directories plaatsen?!
Bij de conlog*.log en pproxy-ogr*.log files was het op te lossen door een path aan te geven in proxyper.ini, en de stats deden het weer prima, dus ik heb er verder niet meer naar omgekeken.
Nou blijkt dat proxyper ook ppogrout.ogr in random directories heeft gezet. Een week lang zelfs!
Nu heb ik dus drie problemen:
- Mijn ppogrout.ogr is dus verdeeld over 20 files, is deze op een of andere manier samen te voegen, anders ben ik dus alles wat ik gespaard heb kwijt.
- Waar zit de fout dat proxyper (of ligt het aan win98?) zomaar in random dirs gaat opslaan, wanneer ik ga sparen?
- Als punt 2 niet opgelost kan worden, hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik ook een path kan meegeven aan ppogrout.ogr?
[ Voor 0% gewijzigd door AlvaK op 15-11-2002 12:49 . Reden: typo ]