Na het opgeven van de hub/switch (die elke keer uitviel
)
hebben we een router gekocht. Dezelfde als een vriend van me ook heeft.
nu hebben we kabel internet die alles ons 'geeft' automatsch, dus geen aparte instellingen te maken
Wat nu het probleem is, is het volgende: Hij detecteerd alles, iedereen heeft een internet verbinding..
wat ie WEL doet en wat ie niet doet. We kunnen msn en icq-en
dat is het eigenlijk
want de rest doet ie gewoon niet.
Dat et aan de kabels ligt zal vreemd zijn, want nu heb ik de internet kabel ff in mijn pc gedaan om het zooitje uit te zoeken
Ik heb geloof ik alle mogelijke optes geprobeerd, en hij blijft hetzelfde
Ik heb de search gebruikt, maar het antwoord of het probleem kon ik er niet in vinden
weten jullie misschein het?
(mocht er al zo een probleem zijn en et word toch gesloten, graag ff linkje naar dat topic
)
hebben we een router gekocht. Dezelfde als een vriend van me ook heeft.
nu hebben we kabel internet die alles ons 'geeft' automatsch, dus geen aparte instellingen te maken
Wat nu het probleem is, is het volgende: Hij detecteerd alles, iedereen heeft een internet verbinding..
wat ie WEL doet en wat ie niet doet. We kunnen msn en icq-en
dat is het eigenlijk
Dat et aan de kabels ligt zal vreemd zijn, want nu heb ik de internet kabel ff in mijn pc gedaan om het zooitje uit te zoeken
Ik heb geloof ik alle mogelijke optes geprobeerd, en hij blijft hetzelfde
Ik heb de search gebruikt, maar het antwoord of het probleem kon ik er niet in vinden
weten jullie misschein het?
(mocht er al zo een probleem zijn en et word toch gesloten, graag ff linkje naar dat topic
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy