Verwijderd

Topicstarter
Allereerst wil ik effe zeggen dat ik een complete nOOB 8)7 ben op het gebied van handheld,PDA e.d

Ik wil eigenlijk een sofware pakketje op een handheld zetten wat waneer het gewenst is een internetconnectie maakt en een kleine hoeveelheid data binnenhaalt. Het progjes is een soort "viewer" van ong. 1500Kb wat posititie's van wagens lokaliseerd. Zover ik weet is dit progje niet speciaal gemaakt voor een handheld (zie www.teleprotect.com). Zou zoiets mogelijk zijn? En wat voor zou het beste en natuurlijk het goedkoopste hiervoor zijn.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:06

Boss

+1 Overgewaardeerd

Wat wil je nou eigenlijk? Volgens mij is dat hele specifieke software en als die niet bij de site van de maker wordt aangeboden kan je 't wel vergeten.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Moet de software altijd aangepast worden aan het apparaat. Heb je geen open systemen hiervoor, waar windowsprogjes kunnen draaien??

Verwijderd

More than likely, nee. Hebben we het sowieso over een Palm OS, een WinCE/PocketPC of een Symbian device?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

wat wil je nou eigenlijk. Wil je dat zelf ontwikkelen of vraag je of iets soortgelijks bestaat?
Of zoiets mogelijk is, is natuurlijk wel waar. De vraag is of de softwaremakers het rendabel genoeg vinden om een software pakket te ontwikkelen dat zo specifiek is.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp