<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 03 november 2000 12:38 schreef stappel het volgende:
Een P3 (net als de andere intels) is niet zo goed in OGR. De AMD's zijn veel sneller met OGR. Dus een klein beetje advies is verdeel de projecten per machines welke het beste er voor is. Als je DPC wilt helpen is RC5 het hoofd project en OGR wordt er door een aantal mensen bij gedaan. Ik zelf loop hard met OGR maar dat komt door de machines die ik heb. Alle normale PowerPC en Intel bakken heb ik op RC5 staan omdat dat gewoon niet echt nut heeft op OGR op dit moment. Zo steun ik het doel van DPC. RC5 rules DPC zouden een aantal mensne schreeuwen.
Maar dat is echt een beslissing die je zelf moet maken. Je MAG altijd nog zelf kiezen wat je doet (tegenwoordig).[/quote]Ehmz, voordat je denkt da ik met ALLEEN EEN pent 3 werk, dan heb je het mis er staan nog zo'n 7 computers te kraken voor RC5 (kijk bij
www.dutchpowercows.org en dan bij de subteams naar Team TR)
Maar ik wou gewoon OGR gaan proberen, heb namelijk de hitlijst van DPC in OGR ook al een keer gehaald (15e)(dit ging dus per ongeluk omdat ik een andere pIII500 per ongeluk OGR had laten kraken)en dat vondt ik toch ook wel geinig om te proberen.
Maar in ieder geval bedankt voor de info!