OGR kraken op een PIII 500

Pagina: 1
Acties:

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:44

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
Ik heb nu een client draaien op een pentium 3 500. Deze is OGR aan het kraken.

Ik heb 23 work units in mijn buff-in en het schiet maar niet op met dat kraken.

Doet hij alles in 1 keer ofzo??? Of duurt het bij OGR gewoon veel langer dan bij RC5???

Hoeveel OGR units zou hij ongeveer in 1 uur moeten doen???

Please help!

• geb
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04-2024

geb

WU in OGR zijn niet allemaal even groot.

Het kan dus zijn dat 1 WU klaar is in 2 uur en de volgende 8 uur duurt.

Achter de 'completed' tekst komt te staan hoeveel gnodes de berekende unit is.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
van OGR packets is van te voren niet bekend hoegroot ze zijn. Bij mijzelf (ik draai pas een paar weken) liggen de meeste packets tussen de 80 en de 200 Gnodes. En daar kan ie best een dag of langer mee bezig zijn. Het is wel zo dat de eerste 10% het langst duurt (waarom weet ik zo niet), daarna gaat ie langzaamaan wat sneller.

[removed]

Verwijderd

Een P3 (net als de andere intels) is niet zo goed in OGR. De AMD's zijn veel sneller met OGR. Dus een klein beetje advies is verdeel de projecten per machines welke het beste er voor is. Als je DPC wilt helpen is RC5 het hoofd project en OGR wordt er door een aantal mensen bij gedaan. Ik zelf loop hard met OGR maar dat komt door de machines die ik heb. Alle normale PowerPC en Intel bakken heb ik op RC5 staan omdat dat gewoon niet echt nut heeft op OGR op dit moment. Zo steun ik het doel van DPC. RC5 rules DPC zouden een aantal mensne schreeuwen.

Maar dat is echt een beslissing die je zelf moet maken. Je MAG altijd nog zelf kiezen wat je doet (tegenwoordig).

Een OGR node kan zeer groot zijn. Het record staat nu op 535Gnodes. Maar er zijn er ook kleiner dan 5. Wat je wel moet doen is even controleren wat voor Stub hij geladen heeft. Er zijn vroeger een aantal foute stubbs gereleased door D.net als test. Je mag dus een niet te oude input buffer hebben. Controleer of de stub van het formaat 25/1-2-3-4-5-6 is. Dus 6 nummers achter 25. Als je eentje heb met slechts tot 4 of 5 kan je beter nu stoppen want dat kan weken duren. Als je een foute heb moet je de client stoppen. de buff-in.ogr file weggooien en de client nieuwe stubs laten halen bij d.net.

Verwijderd

Ik had laatst een block van 500G daar was mijn pentium 200 pro dus ff mooi zo'n 5 dagen mee bezig.

Een ruwe schatting: 200G is circa 300WU's

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Is er eigenlijk de mogelijkheid ppstats gemakkelijk aan te passen zodat dit script ook voor de ogr-stats van een proxy te gebruiken zijn?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46
http://ppstats.sourceforge.net/

staan ook OGR ppstats scriptjes.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:44

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 12:38 schreef stappel het volgende:
Een P3 (net als de andere intels) is niet zo goed in OGR. De AMD's zijn veel sneller met OGR. Dus een klein beetje advies is verdeel de projecten per machines welke het beste er voor is. Als je DPC wilt helpen is RC5 het hoofd project en OGR wordt er door een aantal mensen bij gedaan. Ik zelf loop hard met OGR maar dat komt door de machines die ik heb. Alle normale PowerPC en Intel bakken heb ik op RC5 staan omdat dat gewoon niet echt nut heeft op OGR op dit moment. Zo steun ik het doel van DPC. RC5 rules DPC zouden een aantal mensne schreeuwen.

Maar dat is echt een beslissing die je zelf moet maken. Je MAG altijd nog zelf kiezen wat je doet (tegenwoordig).[/quote]Ehmz, voordat je denkt da ik met ALLEEN EEN pent 3 werk, dan heb je het mis er staan nog zo'n 7 computers te kraken voor RC5 (kijk bij www.dutchpowercows.org en dan bij de subteams naar Team TR)

Maar ik wou gewoon OGR gaan proberen, heb namelijk de hitlijst van DPC in OGR ook al een keer gehaald (15e)(dit ging dus per ongeluk omdat ik een andere pIII500 per ongeluk OGR had laten kraken)en dat vondt ik toch ook wel geinig om te proberen.

Maar in ieder geval bedankt voor de info!
Pagina: 1