WinXP Home en ADSL: Error 721?

Pagina: 1
Acties:

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 11:17
Er ging wat mis met mijn proxyserver, ik probeer het even opnieuw met een nieuw topic.

Ik heb gister eindelijk dat zon-family adsl pakket binnen gekregen!
Ik als de wiedeweer alles installeren en lekker snel surfen, dacht ik.
Ik heb een verbinding met zonnet, als ik in wil loggen krijg ik foutcode 721 (winXP home). ik heb de helpdesk al gebeld en ik heb al gegoogled, maar echt wijs wordt ik er niet van. weet iemand wat het is en wat ik er aan kan doen?

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 08:41

Willem2

Ω is futile

What do I do if I get a PPP failure / PPP timeout or 650 / 718 / 721 / 645 error message?
If you're having problems connecting and are getting any of the above error messages, here's what to do in this order:
* call the Service Status Line on Freefone 0800 169 0199 to check the service is okay
* before calling the BTopenworld team, do the following:
i) check you have a normal dial tone on your associated line
ii) check all leads are connected
iii a) USB (home and business 500) unplug the modem, power down and then power up your PC, plug the modem only when your computer returns to its desktop then attempt to reconnect.
iii b) Ethernet (business PLUS) power down your ADSL router for up to 3 minutes then power up before attempting to reconnect.
This may resolve your connection problem.
* if you still need some help connecting, call the BTopenworld team on 0845 600 7020 (business) or 0845 600 7030 (home)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• hullepim
Mag ik vragen waar je deze info vandaan hebt?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
721 is meestal in de wijkcentrale .. je kan kijken of de instellingen goed staan van windows xp .. maar uit ervaring (2 jaar helpdesk) is het meestal de wijkcentrale die de fout geeft

• hullepim
Oftewel, ik moet wachten op dat versatel

• WeAreLegion
  • Niet online
Yeps heeft het al een keer gewerkt ? zo ja moet je helpdesk bellen zo nee moet je wachten.. knipperen er lampjjes lijnsync / showtime of hoe ze het ook noemen?

• hullepim
Nee, want ik heb het gister gekregen. het heeft dus nog niet gewerkt. alle lampjes branden verder normaal.

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmz kan zijn dat het de wijkcentrale is .. ik weet niet hoe de instellingen moeten voor versatel maar die zou ik als ik jou was ff na kijken .. en anders gewoon ff wachten en anders bliijven bellen werkt bij kpn werkt bij versatel ook wel

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik had gisterenavond ook problemen met inloggen. Ik heb ook een zonnet family abbonnement maar het is nu weer opgelost.

• hullepim
welke foutcode had je dan?

• sampoo
  • Niet online
Ik kreeg de melding dat mijn username of password onjuist waren terwijl deze wel juist waren. Ik moet erbij zeggen dat ik een adsl modem/router gebruik en daarom wellicht meer dan alleen maar een foutcode te zien krijg zoals dat in geval er een usb modem gebruikt wordt.

• hullepim
Maar jij hebt natuurlijk al gewoon kunnen werken, of niet?

• sampoo
  • Niet online
hullepim schreef op 15 november 2002 @ 11:53:
Maar jij hebt natuurlijk al gewoon kunnen werken, of niet?
Ik werk er op dit moment mee. ;)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mjah, het is niet de bedoeling dat als er niet op je eerste topic gereageerd wordt dat je dan een tweede topic opent. Als er na 24 uur nog niet op je topic gereageerd is kun je je topic nog een kickje geven, maar in de regel geld gewoon dat geduld een schone zaak is.

Normaal gaat het nieuwe topic dan dicht, maar omdat hier al een goede discussie loopt laat ik deze open. Je topictitel heb ik wel even bijgeschaafd.

• hullepim
Negotiator schreef op 15 november 2002 @ 13:47:
Mjah, het is niet de bedoeling dat als er niet op je eerste topic gereageerd wordt dat je dan een tweede topic opent. Als er na 24 uur nog niet op je topic gereageerd is kun je je topic nog een kickje geven, maar in de regel geld gewoon dat geduld een schone zaak is.

Normaal gaat het nieuwe topic dan dicht, maar omdat hier al een goede discussie loopt laat ik deze open. Je topictitel heb ik wel even bijgeschaafd.
Zoals herboven geschreven, er ging wat mis met mijn proxyserver, hierdoor kon ik niet meer in dat topic komen. ik wou niet kicken ofzo hoor.
Pagina: 1