Toon posts:

Philips Expanium 511 veel te duur in NL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er ergens in NL een zaak die de Philips Expanium 511 voor een redelijke prijs verkoopt? Ik kan hem niet goedkoper vinden dan 230 euro terwijl hij bij www.medianess.de voor 150 euro verkocht wordt.

Ik heb hem binnen een week nodig omdat ik dan een maand uit Nederland ben en lekker veel muziek wilde meenemen. Maar als ik hem in Duitsland voor 80 euro minder kan krijgen wil ik eigenlijk niet meer die 230 euro neerleggen....

Het moet toch goedkoper kunnen!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
waarom koop je hem dan niet gewoon daar ?? levering (mits op voorraad) is echt wel binnen een week...

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ze kunnen hem niet eerder opsturen dan maandag en kunnen geen garantie geven dat hij er vrijdag is.

"Das ist leider nicht möglich. Wir könnten das Gerät erst am Montag nächste Woche rausschicken und ich weiß nicht ob es dann am Freitag bei Ihnen sein wird. Tut mir wirklich sehr leid!!"

Verwijderd

Topicstarter
Overigens, het stomme aan het verhaal is dat ik hem al binnen heb gekregen en heb geweigerd omdat de prijs niet klopte. Die speler zou 148 euro plus 25 euro rembourskosten kosten. Toen hij binnenkwam was de prijs 192 euro. Op navraag bij Medianess zeiden ze dat de prijs niet klopte, dat ze het niet snapten en dat ik hem maar moest terugsturen. Wat ik gedaan heb.

Daarna heb ik twee weken niks meer gehoord. Nadat ik er vier mailtjes tegenaan gooide, kreeg ik vandaag eindelijk antwoord en zeiden ze dat die 19 euro prijsverschil er nog eens door de NL PTT er bovenop was gedaan en dat die 192 euro-prijs wel klopte....

Als ik hem toen had geaccepteerd was ik altijd nog 38 euro goedkoper uit geweest als bij V&D, Dixons en Mediamarkt. Nu heb ik dus niks en willen ze niet meer opsturen.... :(

• Karel2001
als je hem zo graag wilt hebben zou ik hem maar gewoon kopen in Ned. heb je hem iig voor dat je vertrekt naar het buitenland en je krijg geen problemen als je aanspraak moet maken op de garantie.

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 13:43
Is wel een goedkope winkel, maar waarom zijn de verzendkosten zo hoog? 69 euro naar nederland

Verwijderd

Topicstarter
Geen 69 euro maar 44 euro verzendkosten.

• Karel2001
he ga effe naar marktplaats.nl en doe een search op "Philips Expanium 511 ".........te koop voor Euro 125,00 met bon!!!!! z.g.a.n.

Verwijderd

Topicstarter
Da's een fijne tip! Ik heb er meteen een emailtje aan gewaagd.

• Karel2001
wel ff laten weten of het wat geworden is :)

Verwijderd

Topicstarter
De deal is gesloten. Hij wordt vandaag of anders maandag onder rembours naar me opgestuurd. Da's toch nog lekker geregeld! :-)

• Karel2001
tof! ik dacht effe op marktplaats kijken.....

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
hetzelfde gaat helaas op voor de exp 431 (nederland toch wel erg vaag veel duurder)

In Duitsland 165 Euro en in Nederland 228 Euro > + 39 procent !!!!!!!!

[ Voor 32% gewijzigd door pretorian_nl op 25-01-2003 18:00 ]

Digital Media Junkie

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
goed dat je daar dit topic voor kicked :/

wat wil je er mee zeggen? Dat wij gaan zoeken naar andere sites in NL? Dat we zeggen "oh wat zielig voor je!!" :?
Pagina: 1