Toon posts:

Brander Sharen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Een klant van mij wilt graag zijn brander sharen over een netwerk.
Vraag mij niet waarom, want ik persoonlijk zie hier absoluut niet het nut van. Maar de vraag is:
Is dit technisch mogelijk?

Nog even voor de duidelijkheid. De klant heeft dus zijn brander in PC A en wil met Nero (of een ander brandprogramma) op PC B (waar geen brander in zit) de brander in PC A aansturen.

De vraag is niet:
heeft dit zin?

Daar weet ik zelf al het antwoord op. :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

DiscJuggler 4.0 kan fikken over een netwerk. Install DiscJuggler server op de PC waar de fikker in zit. Client install je op elke PC die mag fikken, client bouwd de image op, die wordt over het netwerk naar de DiscJuggler Server gestuurd. Als de image over geblazen is, gaatíe fikken.

Technisch is het dus mogenlijk, zelf geen ervaring mee.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

-edit Ah ik zie dat je in de tussentijd al geholpen ben. edit- :)

Zover ik weet kan het niet. maar veel succes met zoeken maar ik ben bang dat het niet gaat lukken. je kan hem natuurlijk wel de desktop over laten nemen via bijv. vnc ofzo. en dan de file vanaf zijn systeem inlezen via het netwerk maar makkelijk is anders ! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens. Het is inderdaad mogelijk via DiscJuggler en Nero heeft zoiets als NeroNet, waarmee het ook mogelijk is.

grtz

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:05
Maar zijn er verder geen programmtjes die
de hardware uit PC a doen lijken alsof dit in PC b zit. Zodat ik vanaf PC b de geluidskaart en de brander van PC a kan aantuuren

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-02 12:51

Twarp

just grin...

Je kan de drive ook delen toch, gewoon via windows en dan iets van een UDF driver installeren om te schrijven, tenminste dat deed ik altijd. (voordat ik in alle pc's een brander had)

Meh ...

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-03 19:53
Matsu_matsu schreef op 15 november 2002 @ 12:10:
Maar zijn er verder geen programmtjes die
de hardware uit PC a doen lijken alsof dit in PC b zit. Zodat ik vanaf PC b de geluidskaart en de brander van PC a kan aantuuren
Terminal Service kan dat volgens mij.

-

Pagina: 1