Toon posts:

[win 98] plaatjesbestanden worden niet gekopeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestanden zoals .jpg/.bmp/.png worden wel geopend als je eerst naar het programma gaat waarmee je ze kunt openen (Paint, Fireworks, Adobe et cetera) maar het het bestand zelf kun je niet openen als je er op dubbelklikt.

Ik heb geprobeerd om bij Bestandstypen bv .jpg te koppelen aan Fireworks maar dat gaat niet(of ze staat er al aan gekoppeld).

Ideas :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat gebeurt er dan wel als je dubbelklikt?

Je kan evt handmatig in je register de koppeling goed zetten HKCR\.jpg etc

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dubbelklik gebeurd er niets :) Hmm in reg kloten houd ik niet van eigenlijk ... is er geen andere optie?

Verwijderd

<shift>rechter muisknop, open with en dan aangeven dat je het desbetreffende programma altijd wilt gebruiken werkt ook niet?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 11:02:
<shift>rechter muisknop, open with en dan aangeven dat je het desbetreffende programma altijd wilt gebruiken werkt ook niet?
windows acht-en-negentig zegt ie... |:(

maareuh.. je kan in de bestandstypes (file types) je plaatjesbestanden linken, maar ik zou persoonlijk gewoon alle links naar plaatjes er daar uit gooien.
Als je dan dubbel klikt op een bijv. jpg file, krijg je wel het 'openen met' scherm voor je neus

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 09:51:
Bestanden zoals .jpg/.bmp/.png worden wel geopend als je eerst naar het programma gaat waarmee je ze kunt openen (Paint, Fireworks, Adobe et cetera) maar het het bestand zelf kun je niet openen als je er op dubbelklikt.

Ik heb geprobeerd om bij Bestandstypen bv .jpg te koppelen aan Fireworks maar dat gaat niet(of ze staat er al aan gekoppeld).

Ideas :?
waarschijnlijk zit er een spatie in de bestandsnaam.

Dit is een bekend probleem, ik heb de oplossing hier op het forum gelezen alleen weet ik zo het topic niet, misschien ff zoeken op spatie in bestandsnaam

Verwijderd

Topicstarter
hmm als ik gewoon oppet bestand ga staan zie je wel een 'preview' in het venster zeg maar :) dus hij kan bestand wel koppelen met iets schijnbaar :?

Verwijderd

sterretje schreef op 15 november 2002 @ 11:02:

BasieP schreef op 15 november 2002 @ 11:06:

windows acht-en-negentig zegt ie... |:(
In windows acht-en-negentig werkt dit dus wel.

Verwijderd

Topicstarter
Fuzler roelt! ;) hij doettet nu, ik vindtet alleen zo vreemd dattie opeens de bestanden niet meer herkend :)

Verwijderd

all the credits to sterretje
Pagina: 1