Toon posts:

[TFT]Wilt niet uit Stand-By mode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik heb hier op mijn stageplek een Compaq TFT5000 (15"). alleen als ik hem aan wil zetten blijft deze in Stand-By modes staan en blijft het Ledje op het scherm oranje knipperen en geeft hij geen beeld. heeft iemand toevallig een idee / is het probleem vaker tegen gekomen ? (heb de search & google gebruikt)

Verwijderd

Dan zit de kabel er niet goed in/de kabel is gebroken/de videokaart is stuk cq. niet goed aangesloten.

Dus ik zou zeggen loop alles ffies na :)

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
Weet je zeker dat het niet je pc is die problemen geeft???? (Het lijkt me stug dat je monitor de oorzaak is... (Tip: probeer 't is met een andere monitor... ;) )

Humor moet je serieus nemen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles na gekeken kwa kabels, en de TFT op meerdere computers getest (duss aan de videokaart kan het niet liggen) en een andere kabel op gezet. ik heb hem zelf nu ook helemaal open gehaald en gekeken of ik wat kon ontdekken kwa kapotte onderdelen, maar niet gevonden :(

Verwijderd

heb je je drivers voor je moederbord al geinstaleerd? chipset drivers enzo?

Verwijderd

Topicstarter
Ja alle drivers geinstalleerd, maar ik denk dat de software zeker niet het probleem iss aangezien ik de TFT op verschillende computers getest

edit:

Ik heb het telkens getest op 800x640 en dat moet wel mogelijk zijn op die 15" TFT

Verwijderd

Refreshrate/resolutie op de computer niet te hoog ingesteld?
Pagina: 1