Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TT hardcano 2 naar de ****** :(

Pagina: 1
Acties:

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
kheb tijd geleden een thermaltake hardcano 2 gekocht
(check: http://www.thermaltake.com/products/hdcooler/hdcooler.htm )

maar nou ist ter iets misgegaan in m'n kast en nou zijn die 2 temp sensors naar de kloten....de een bleef ergens achter hangen en is afgebroken en de ander geeft een veel te lage temp aan... (((zou wel willen dat het in m'n kast 8.5 graden was :9~ ))

maar nou ist ook weer een beetje zonde om dat hele ding weg te gooien want ja, kheb der toch bijna 30 euro voor betaald....

dus nou wilde ik weten of je die temp sensors ook los kan kopen en waar.
ben al bij paar electronica zaakjes geweest maar er zijn een aantal verschillende en als ik het niet zeker weet gaan zij natuurlijk ook niet zo'n ding bestellen..(ben zoiezo al blij dat ze 2 van die kleine *** dingen WILLEN bestellen))

dus weet iemand daar een serienummer van of een site ofzo waar je ze los kan kopen????

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 13:37

talin

ES-MA

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
claim een nieuwe... bonnnetje :) garantie

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
doe niet aan bonnetjes, ben ze al kwijt voordat ik de winkel uitben.....
krijg je btw toch geen garantie voor staat duidelijk op de site dat je geen druk uit mag oefenen op de sensors......((((DAMN)))

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

SmauG schreef op 15 november 2002 @ 09:52:
claim een nieuwe... bonnnetje :) garantie
Da's oplichten, hebben je pappie en mammie je niet geleerd dat dat fout is????
zucht al die criminelen tegenwoordig...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
Je zou aan thermaltake kunnen vragen wat voor type tempsensors het zijn en dan zoeken bij elektronica winkels :)

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Ga met dat ding naar een elektro zaak, test daar ff wat van die sensors, dan weet je welke het is!!! :)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 13:37

talin

ES-MA

intuliegend schreef op 15 november 2002 @ 09:57:
doe niet aan bonnetjes, ben ze al kwijt voordat ik de winkel uitben.....
krijg je btw toch geen garantie voor staat duidelijk op de site dat je geen druk uit mag oefenen op de sensors......((((DAMN)))
geeft toch niet , zo duur zullen ze wel niet zijn .

en een redelijke vraag aan hun willen ze je best wel helpen volgens mij .

je stuur gewoon een heel net mailtje dat je zon n00b bent geweest dat ze toch afgebroken zijn , sorry sorry sorry maar ik zou heel graag toch wel een paar nieuwe willen hebben .
is dit te regelen , zijn er standaard vervanbare verkrijgbare , zo ja welk type .

stel ze vertellen dat die dingen 2 pleuro ps kosten 3 postzegels erop kom je uit op een euro of 8 , is te doen volgens mij ?

gewoon ff een net mailtje dan willen ze vast wel .
( vraag meteen om een paar casebadges )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Pagina: 1