Ik heb een windows 95 werkstation waarop de ICA Client van Citrix staat geinstalleerd. De Published Application is de NAL van Novell waar alle applicaties van de gebruikers in zit. Alle applicaties staan op verschillende Citrix servers.
Nu wil ik dat als windows 95 start de ICA Client automatisch start. Als men de sessie sluit moet het werkstation afsluiten. Ik heb al wat geprobeerd door in de SYSTEM.INI shell=explorer te vervangen door shell=...\pn.exe "published application" maar als ik dit doe start windows op en krijg ik vervolgens de melding dat windows opnieuw geinstalleerd moet worden. ALs ik dan shell=explorer terug zet werkt het station gewoon weer.
Ik heb al gezocht op diversen sites maar kan er niks over vinden.
Ik heb van iemand ooit gehoord dat je dit met een VB script kunt maken.
Weet iemand hier iets meer van?
Nu wil ik dat als windows 95 start de ICA Client automatisch start. Als men de sessie sluit moet het werkstation afsluiten. Ik heb al wat geprobeerd door in de SYSTEM.INI shell=explorer te vervangen door shell=...\pn.exe "published application" maar als ik dit doe start windows op en krijg ik vervolgens de melding dat windows opnieuw geinstalleerd moet worden. ALs ik dan shell=explorer terug zet werkt het station gewoon weer.
Ik heb al gezocht op diversen sites maar kan er niks over vinden.
Ik heb van iemand ooit gehoord dat je dit met een VB script kunt maken.
Weet iemand hier iets meer van?