Toon posts:

2 Internetverbindingen Samenvoegen ????

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje >:) , ik heb nu tijdelijk het gemak dat ik 2 verbindingen 8) tot m'n beschikking heb :9 . Ik heb een casema (kabel) :r en een kpn :*) (adsl basic) verbinding. Ik zou deze het liefst willen samenvoegen zodat ik dat dubbel :Y) zo snel kan downloaden of dat ik met een programmatje kan regelen welke programma's met welke verbinding werken. Heeft er iemand een idee :? :? ????

Ik heb nu wel al 2 ftp's opgezet O-) , maar ik download ook via direct connect en andere p 2 p programma'tjes, daarom zou ik graag de 2 verbindingen willen samenvoegen of kunnen regelen welke programma welke verbinding gebruikt. Ik heb nu windows xp proffesional draaien op m'n pc.

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen :X :X :X :X .

• bitwizz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 15:18
Laat de casema kabel vallen en laat voor dat geld de adsl lijn uitbreiden.
Ben je per maand goedkoper uit dan de huidige situatie.

Anders kan je altijd kijken naar software router. bv "freecisco" ik dacht dat deze met meerdere uitgangen overweg kan

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
bitwizz schreef op 15 november 2002 @ 09:15:
Laat de casema kabel vallen en laat voor dat geld de adsl lijn uitbreiden.
Ben je per maand goedkoper uit dan de huidige situatie.

Anders kan je altijd kijken naar software router. bv "freecisco" ik dacht dat deze met meerdere uitgangen overweg kan
FreeSco kan niet overweg met DSL/cable (mits je de PPPoE versie neemt, maar die is onofficieel) En hij kan al helemaal geen verbindingen trunken (zo heet dat toch??)

Probeer het eens met win2k (adv) server, daarmee kan het wel, maar ik zou niet weten hoe :P Ik heb meer verstand van FreeSco dan win2k :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:30

Predator

Suffers from split brain

http://gathering.tweakers.net/forum/find
zoeken op "meerdere lijnen"

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.