Toon posts:

vraagje over de bemiddelaar

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
effe vraagje tussen door, maar leeft de bemiddelaar nog? pas zei een mod al dat ik geduld moet hebben.. maar het is nu al bijna een week geleden dat ik een mailtje naar de bemiddelaar heb gestuurd, maar heb nog niks terug mogen ontvangen.. maar goed week is al bijna om dan hoeft het al niet meer..

Dus vraag me eigenlijk een beetje af waarom er een bemiddelaar is.. al er toch niet wordt gereageerd.. :?

Gaat om deze ban-mail :)
Beste kaasie (Rene van der Sar),

Het is de crew van Gathering of Tweakers opgevallen dat je wederom "oud"-repliede in een draadje ( message 15876698 ), terwijl je er al een keer op was gewezen dat dit niet gewenst is ( message 15783643 ). Hiervoor krijg je een tweede officiële waarschuwing. Na 2 waarschuwingen hebben we besloten je tijdelijk te bannen van de Huiskamer. De ban heeft een duur van 1 week. Je mag na 1 week mailen dat je unbanned wil worden.

Ik hoop dat dit in de toekomst niet meer nodig is.

Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen.

Met vriendelijke groet,

Robin / Durden,
Moderator SG,
Gathering of Tweakers.
Nog een klein vraagje, Durden heeft het hier over We maar er staat maar 1 afzender, Durden, onder de brief.. dus wie hoort er bij de rest van we?
Maar goed.. nog 2 dagen.. is de ban weer over.. blijft het nog steeds zeer vreemd vinden dat je hiervoor een ban krijgt.. maarja.. in beroep gaan heeft schijnbaar geen nut hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

"we" == de crew

en ja de bemiddelaar bestaat nog, heb er zelfs bijzonder recentelijk nog mailtjes van gehad

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees dit voor je een bemiddelings verzoek doet

Is van 13 november dus hij leefde toen nog :)
"we" zijn een heleboel moderators (onder andere de GC crew)

En ja, geen beroep. Daarom gaat deze ook dicht voordat men je beroep in beraad neemt.
Oh en durden@tweakers.net mag je ook mailen bij vragen :)

Dit topic is gesloten.