Chello U/L speed van 20 naar 15 K??

Pagina: 1
Acties:

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Topicstarter
Volgens mij heeft Chello de upload met 5 Kbyte omlaag geschroefd.

Eerst haalde je als maximum iets rond de 20, en nu nog maar 15.

Weet iemand hier wat van??
Dan hoor ik het graag voordat ik al die gasten daar uitkaffer. :)

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Chello heeft altijd een Upload van 128 kbit/s gehad, dus 16 kByte/s. Dat jij 20 hebt gehaald is dus een meetonnauwkeurigheid, het kan namelijk gewoon NIET...

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Topicstarter
FOUT.

Bij het oude telekabel, en in het begin van UPC/Chello had je echt 20KB. Weet ik echt 100% zeker.

En de 16 haal ik geen eens...
Het hangt echt rond de 15. Nooit hoger dan 15,2.

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Dan hebben ze nu gewoon de standaard Chello-snelheden ingevoerd. Logisch, want Chello is Chello, dus ook overal dezelfde snelheid...:)
Hier in Eindhoven heb ik altijd 16 kByte/s gehad, dus waarom jij met Chello meer?....:P:)

Verwijderd

Ik ben al blij als ik 12 haal. 16 is hier in Ede tamelijk theoretisch...

Verwijderd

correctie: de mensen die twee jaar geleden bij a2000 begonnen te surfen hebben tot op dit moment nog steeds een upload limiet van 30 kb. dit gaat idd overigens wel zeer binnenkort veranderen...

Verwijderd

16 kbyte is idd de grens.... ik haal soms 14/15 kbyte, maar met moeite. Het probleem is dan dat mijn verbinding erg traag wordt. Bijv. bij 14kbyte upload is mijn ping naar inet (194.109.6.66 - dns xs4all) 400msec in plaats van 40msec zonder upload :( en dat is met doenloaden niet zo erg, maar met games wel. (3 gamers in 1 huis)

Dit was btw 6 maanden geleden niet zo!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Klopt...

Hier in A'dam was het 256kbit/s is nu ook 128kbit/s opload :(

EN DAT SUX!! :P

Verwijderd

hij is nooit horger geweest dan

Verwijderd

hij is nooit hoger geweest 15

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:14
Iedereen maar zeuren over 15 of 20 kb :(

Ik mag blij zijn met 2 of 3, maar wel 's nachts. want overdag is het <2 en 's avonds kan je bytes beter met rooksignalen overzenden, want dat is dan sneller.

Overigens heb ik helaas KaasHema :(
Er is geen concurrent :( en voor ADSL moet ik nog te april wachten... :( :( :( :( :(

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 10:41 schreef sub-zero het volgende:
hij is nooit horger geweest dan

hij is nooit hoger geweest 15[/quote]ow ja datte :+ lekker duidelijk

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

mijn upload is 30 kbytes en mijn download is 380 kbytes

op IAE

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 11:29 schreef Paz het volgende:
correctie: de mensen die twee jaar geleden bij a2000 begonnen te surfen hebben tot op dit moment nog steeds een upload limiet van 30 kb. dit gaat idd overigens wel zeer binnenkort veranderen...[/quote]Het is al veranderd..:( :( :(

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Nijmegen en Anhem hebben altijd al +- 15 Kb upload gehad en 180 down
Pagina: 1