Mustek Scan Magic V-100 a 99 euro bij mediamarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 02:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Bij media markt staat bovengenoemde DVD speler voor de daarbij vermelde prijs. Nu weet ik dat het vast geen super apparaat zal wezen, maar ik wilde even vragen of iemand ervaring heeft met dit apparaat en weet of hij SVCD af kan spelen. Er is werkelijk nergens wat over te vinden voor zover ik kan zien. Zelfs op de homepage van Mustek staat het apparaat niet.

Nu staat SVCD niet in het rijtje wat het apparaat kan (DVD/MP3/VCD/JPEG(foto)/CD/CDRW) maar dat vergeten ze er wel vaker bij te zetten.

Dus dit is een semi tip/vraag topic.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Kan je niet een cdtje meenemen en em daar testen >:)

staat vast wel showmodelletje..

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 02:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
achja daar zat ik ook al aan te denken, maarja dan moet je al gauw 3 films meenemen, er zijn namelijk ook spelers die de "officiele SVCD's" niet slikken en een licht aangepaste moetne hebben, maar ik ga wel ff langs om te kijken of het wat is kwa beeld enzo

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29309

Ik kan hem morgen in Heerlen gaan afhalen (waren net uitverkocht) en iemand vroeg aan de verkopen of hij ook svcd kon afgepen en dat was geen probleem volgens de verkoper. Maarja die vertellen je wel vaker wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:03
Je hebt 8 dagen terugbrenggarantie. Meer dan genoeg tijd om het thuis uit te proberen.

Dit topic is gesloten.