Toon posts:

Krijg de mp niet ingesteld....

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een k7s5a en heb een cheapo bios erop en me 1700+ loopt op 2000+

Nou kijk ik met wincuip hoe hoog de multiplier staat en dat is 11 maar hij moet toch gewoon op 12,5or above kunnen lopen :? heb ook nog geen ddr gegeheugen gekocht, en helaas ook nog steeds geen 7200rpmhdd,

Gaat het nog sneller met die nieuwe hardware, of zet dat nou ook weer geen zooien aan de dijk.

Alvast bedankt

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Misschien voor de hand liggend, maar heb je de multiplier unlocked? Vertel daar eens wat over :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Abbadon schreef op 15 november 2002 @ 07:41:
Misschien voor de hand liggend, maar heb je de multiplier unlocked? Vertel daar eens wat over :)
Nee maar ik begrijp hieruit al dat dat dus echt moet vaag hoor maar goed jammer dan

Verwijderd

sd-ram ---> ddr maakt veel uit mits je gebruik maakt van volle capaciteit (kwa fsb)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 10:38:
sd-ram ---> ddr maakt veel uit mits je gebruik maakt van volle capaciteit (kwa fsb)
Ok bedankt, denk dat ik er wel vol gebruik van maak fsb op 150/150 en haal ddr van curcial of kingston (cas2).
Welke van de twee raden jullie mij aan?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit begint wel érg basic te worden..

Lees in ieder geval de FAQ's op PMG en DOC over het wel en wee van de multipliers, FSB en overklokken. Met de search zijn honderden topics terug te vinden hoe je een XP moet unlocken. Je kunt verder eventueel ook de 'hoe is dit systeem' sticky in OH doornemen om achter te komen welke upgrade het beste voor jou is :)

Mocht dit jou allemaal nog te hoog gegrepen zijn (en vooral nadat ik je posthistorie heb gelezen), neem dan een kijkje in www.beginnersweb.nl, zoals gesuggereerd in de FAQ Forumgedrag

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 10:25:
[...]

Nee maar ik begrijp hieruit al dat dat dus echt moet vaag hoor maar goed jammer dan

|:(

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.