bestaat een tbird 1 Ghz slot a processor?

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:50
Ik was op ibazar aan het kijken naar een nieuwe proc zie ik daar in een keer een tbird 1ghz proc staan. Alleen de aanbieder zegt dat het een slot a proc is. Maar volgens mij moet dat een socket a zijn.

Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-10 16:54

Daniel

Kapitein NCC-1701
AMD heeft wel 1 GHz Slot A processors, maar dan is het geen Tbird

Dus nee, die bestaan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:50
ok bedankt kan ik die gast er nog verder gaan uitlullen met zijn procje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, er zijn wel degelijk Slot-A thunderbirds. Het zijn er echter maar enkele tienduizenden, en volgens mij ook alleen maar in de 750 Mhz-variant.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 16:22
Waar ik werk hebben we alleen 700 MHz Slot A Thunderbirds, alles daarboven is Socket.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1gig slot-A thunderbirds van "ibazar.nl" zijn echt, een kameraad van mij heeft er eentje gekocht. Loopt koeltjes en stabiel op 1151MHz op een K7M bordje. En ik heb het met eigen ogen gezien!Hij heeft er 950 gulden voor betaald en nu zie ik het staan voor 600>:), maar ja zo gaat dat in de pc wereld.
Blijkbaar worden die dingen uit de VS gehaald ze schijnen niet of moeilijk verkrijgbaar te zijn in europa.
Dus ze bestaan echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn er wel, alle Tbirds zijn in een slot A versie te verkrijgen, maar alleen voor grote OEM resellers. Dus als je aan zo'n ding kan komen heb je gewoon mazzel, wij gewone kopers kunnen er dus niet aan komen, normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 15:06

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 12:14 schreef ConZ het volgende:
Ze zijn er wel, alle Tbirds zijn in een slot A versie te verkrijgen, maar alleen voor grote OEM resellers. Dus als je aan zo'n ding kan komen heb je gewoon mazzel, wij gewone kopers kunnen er dus niet aan komen, normaal gesproken.[/quote]Staan er wel een paar in de pricewatch volgens mij.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-09 14:30

bloasfist

Slot-A Crew

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah 1 slotA 700, dat weet ik ook wel, maar kan dat nou niet echt veel noemen. :)

(heeft ook een keer een 750 en een 800 in gestaan btw)
Pagina: 1