Toon posts:

GTA 1 MultiPlayer (Oldskool yeah :D)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb laatst dus weer eens gta 1 uit de oude doos gehaald.. Geweldig spel, alleen, nou wilde ik ff 1on1 doen, en dan zegt ie dat alles goed gaat, maar die ander ziet iets heel anders dan jij.. maar goed. Iemand oplossing?? zou wel chill zijn.

kHeb GTA 2 wel alweer gedaan.. ook zeer dik :D

Greetz,

Vetala

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 05:55

pim

Dat probleem had ik hier ook. Mijn acties kwamen wel door op die andere pc, alleen zag je daar een compleet andere auto op een andere plaats, met het gevolg dat ie overal tegenaan botste.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, maar wat doe je eraan he??

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Move --> SGD?
Maar idd GTA MP was erg cool alleen zuigde de mp code een beetje.

Verwijderd

Yup heb ik ook met GTA1 komt niet goed overeen op de andere pc via MP , maar als je GTA2 doet werkt het wel weer beter.

Valt denk weinig aan tedoen aan dat probleem in GTA1

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

LOL!!

Het is dus algemeen bekend..

Ik dus ook met een vriend dat over internet gespeeld een jaartje terug... ik lachte mezelf helemaal de ziekte in zo mooi waren die acties van hoe we elkaar afmaakten enzo..

Ik zo hem bellen.. "Wahaaha zag ie dat? Ik trok je uit je car, sloeg je eerst nog een paar keer neer, liet je ff rennen en schoot je neer met 1 pistol bullet!! :D :D "

Hij: " :? :? huh? Jij liep over straat en ik reed je gewoon plat,.. wat lul je nou :? :? "

IK: "WTF :? "

Wazig spel dus en zou hier ook wel een oplossing voor willen zien *D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

off-topic: DarkJedi dit topic hoort zeker wel in SPV, het gaat om een (dus nu) bekend probleem met GTA1...

on-topic: is er niet een patch die dit probleem verhelpt...

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
White Dust schreef op 15 november 2002 @ 12:16:
off-topic: DarkJedi dit topic hoort zeker wel in SPV, het gaat om een (dus nu) bekend probleem met GTA1...

on-topic: is er niet een patch die dit probleem verhelpt...
Woops sorry! openings post niet goed gelezen :+

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Oh dit verklaard ineens hééééél veel :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan maar GTA 2, ook wel lachen. En binnenkort misschien GTA 3 :D

Thanks voor de reacties menzjuz!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-02 15:42
Ik speelde een tijdje geleden regelmatig GTA1 over het netwerk hier thuis en dat ging altijd probleemloos. Dus geen vag dingen enzo. De pc's hadden alledrie dezelfde versies van GTA1 met de cd-crack.
Met spelen over internet heb ik geen ervaring.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Ik had met GTA1 altijd het probleem dat als er meer dan twee spelers online gingen spelen (ongeacht soort netwerk) dat zich er een soortt van lag situatie voordeed, niet te spelen ......

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Pagina: 1