Toon posts:

[Alg] DevDays : Nog iets gemist?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie is er dit jaar nog naar de DevDays geweest? Waren er nog interessante nieuwtjes en hoe waren de verschillende sessies (en sprekers)?
Ofwel: Heb ik nog iets gemist? :)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:58
Ben naar een seminars van MS geweest maar imho moeten ze het BrainwashDays noemen ipv in dit geval DevDays. Ze (meestal een consultancy firm) geven een globaal overview van mogelijkheden, etc van MS software en proberen je er enthousiast over te krijgen. Ik heb presentaties gezien van ContentServer, Commerce Server en Biztalk. Als je iets over een product van hun wilt weten kun je evenveel (of meer) van het internet afhalen.

Verwijderd

Topicstarter
Is er verder helemaal niemand geweest?

Verwijderd

Ben zelf helaas niet geweest, verder staat er hier wat over: http://www.webgoeroe.net/item/938 (de comments)

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Je hebt Jeffrey Richter gemist. Hij was 8)

Verder was het niet zo bijzonder. Een soort live-versie van het .NET magazine #1 en #2

Brainwashing vind ik zwaar overdreven, ieder bedrijf probeert haar eigen producten aan de man te brengen. Gek he?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Ik vond 't vorig jaar al niet zo geweldig, na dit jaar het programma gezien te hebben besloten dat 't niet de moeite was heen te gaan, maar zo te zien niets gemist

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Niet heel speciaal. Wel leuke serveersters. :P Die Rafal is echt een cewle kerel. Wist er erg veel van :) Die Richter was ook leuk :)

Verwijderd

Nielsz schreef op 20 November 2002 @ 17:22:
Die Rafal is echt een cewle kerel. Wist er erg veel van :)
Voordeel van Rafal Luckawieki is dat ie 't ook boeiend/leuk weet te brengen, je hebt wel vaker dat sprekers er veel van weten maar dat je alsnog in de zaal zit met 't ZzzZzzz gevoel..
Pagina: 1