Verwijderd
Jammer dat we Rechenkraft.net nog niet ingehaald hebben, die zullen ook wel hebben zittten sparen. O well, morgen weer een dag
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Volgens de 'berekeningen' niet.. kijk maar op http://muon.qik.nl is een iets geupdate versie nu met inhaalstats onderaan. Als ik ff tijd kan maken bouw ik er ook een grafiekje bij.white_panther schreef op 15 november 2002 @ 01:51:
morgen halen we ze zeker in
P.s. Innuedo ( http://innuedo.student.utwente.nl ) draait al een mirror van deze stats zijn upload is stukken sneller, het is de bedoeling dat ik strax alleen maar als 'backup' ga draaien.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Status van de Muon FTP servers
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
nu moet ik namelijk eerst op stephenbrooks.org kijken wanneer hij geupdate heeft, en dan weet ik pas of muon.qik.nl ook geupdate is.

[ Voor 0% gewijzigd door White Feather op 15-11-2002 17:26 . Reden: verklote smilie/moeilijk een naam spellen! ]
maar gelukkig is dat niet zo. pfiew
Hij haalt direct de gegevens van stephens site op.. dus ze lopen vrijwel gelijk aan die van stephen.polo1987 schreef op 15 november 2002 @ 14:41:
DukeBox, je hebt echt gewildige stats, maar ik wou vragen of je nog 1 dingetje toe wilt voegen. namelijk de tijd wanneer jij de stats geupdate hebt.
nu moet ik namelijk eerst op stephenbrooks.org kijken wanneer hij geupdate heeft, en dan weet ik pas of muon.qik.nl ook geupdate is.
HEIG HEIG IN JE NEK !!! we zijn aan het sparen om je in een keer zover voorbij te gaan dat jullie het niet meer in kunnen halenpolo1987 schreef op 15 November 2002 @ 14:52:
gelukkig maar, ik was al bang dat er nog een team over ons heen kwam zodat we nog een plaatsje lager in de top 15 van DPC staan.
maar gelukkig is dat niet zo. pfiew

Als ik muon1_background.exe start, dan gaat hij na veel geratel van de harddiskjes weer plat. Dan is het geheugengebruik 85 Mb fysiek en 571 Mb swap. Ik heb nu maar de auto.sav weggeflikkerd en nu doet hij weer normaal. Is dit een bekende bug of zo?
dat is inderdaad een bekend probleem met de juiste oplossing.White Feather schreef op 15 November 2002 @ 17:38:
Als ik toch aan het kloten ben vandaag, kan dit er nog wel bij.
Als ik muon1_background.exe start, dan gaat hij na veel geratel van de harddiskjes weer plat. Dan is het geheugengebruik 85 Mb fysiek en 571 Mb swap. Ik heb nu maar de auto.sav weggeflikkerd en nu doet hij weer normaal. Is dit een bekende bug of zo?
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Er zijn niet meer zo vaak updates als in het begin, soms kan het wel een tijdje(=paar dagen) duren vooraleer je de resultaten ziet doorkomen.inquestos schreef op 15 november 2002 @ 22:50:
Zijn er problemen ofzo? Ik heb ongeveer 70 Muons verstuurd, maar tot nu toe is er nog geen enkele verwerkt....
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Hangt er vanaf wanneer je ze verstuurd hebt. Normaal wordt alles binnen een dag verwerkt.inquestos schreef op 15 november 2002 @ 22:50:
Zijn er problemen ofzo? Ik heb ongeveer 70 Muons verstuurd, maar tot nu toe is er nog geen enkele verwerkt....
argh, Duracell is 2 seconden eerder
Nee
Sorry dat ik het moet zeggen Duke... maar `t ziet er niet uit

Dat paarse streepje ligt veel te horizontaal in dat mooie grafiekje... er zijn er een paar vergeten hun koe in de derde versnelling te zetten... zo komen we die rekenwonders nooit voorbij

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Is nu precies een dag geleden, maar Ik hoop dat dan toch nog alles goed aankomtDuracell schreef op 15 November 2002 @ 23:02:
[...]
Er zijn niet meer zo vaak updates als in het begin, soms kan het wel een tijdje(=paar dagen) duren vooraleer je de resultaten ziet doorkomen.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
DukeBox schreef op 15 November 2002 @ 23:53:
Hmm.. nu ik die zin hier boven lees krijg ik toch wel rare ideeen
LOL
ik weet dat jou site bijna gelijk loopt met die van stephen brooks, 1 minuutje later ofzo. maar ik kan op jou site niet zien wanneer de stats het laatst geupdate zijn, er staat namelijk alleen een datum.DukeBox schreef op 15 November 2002 @ 15:34:
[...]
Hij haalt direct de gegevens van stephens site op.. dus ze lopen vrijwel gelijk aan die van stephen.
Ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou (en misschien ook anderen) graag zien de tijd dat de stats geupdate zijn. Zodat het makkelijker is om te controleren of je particles wel aangekomen zijn.