Toon posts:

Chello instellingen onder win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand de instellingen van chello onder win2k
Ik heb de service lijn van chello gebeld, en zij vertelden mij dat er geen instellingen zijn voor win2k!

Maar daar geloof ik niet in!
Kan iemand mij A.U.B. helpen?
bvd.

Verwijderd

...Die zijn er ook niet, je netwerkkaart wordt via DHCP geconfigd qua IP adres, gateway etc.

Verwijderd

Die zijn er wel, je moet een andere dns server instellen. Als helpdesk zegt dat ze win2k niet ondersteunen dan gewoon doorzeuren. Wanneer je voor het eerst opstart even modem resetten. Mail me als je nog problemen houdt

Verwijderd

Eigenlijk is het alleen een kwestie van het instellen van de DNS adressen. En die zijn voor elk OS gelijk. Dat is voldoende voor je verbinding. Daarnaast heb je alleen nog de mail instellingen (POP en SMTP)en eventueel de Proxy settings voor je browser (not recommended).

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

je moet er helemaal nix aan doen. bij het installeren kun je gewoon de standaard instellingen gebruiken.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

A: heb je een com21? Zoja, dan moet je gewoon ip adres, dns en al die andere shit invullen
b: Heb je een teryon? Zoja, dan moet ie het gewoon doen zodra je hem aanzet.

En upc ondersteunt wel win2k. In ieder geval heb ik toen mijn modem werd geinstaleerd een boekje gekregen met daarin hoe je win2k, win98 en macos moest instellen.
Pagina: 1