naja.. ik heb hier dus een leuk SiS645/DX plankie liggen.. echt superbordje, doet alles perfect.. ook een geforce 4 ingebouwd.. het begint leuk.. windows boot.. en dan blijft het scherm zwart.. en na 1 minuut gaat mijn monitor uit..
de situatie:
AOpen AX45-533
ASUS Geforce 4 MX440 64MB DDR
Windows XP Pro UK
het probleem:
ik formateer mijn HD.. install winXP.. alles gaat goed.. WinXP boot eerste keer gaat goed..
ik installeer de nVidia 40.72 WHQL drivers.. ik reboot.. scherm zwart..
rebooten maar weer.. safe mode.. driver verwijderen.. rebooten.. windows boot weer normaal..
naja.. andere driver proberen.. zelfde effect..
ook geprobeerd:
drivers installen.. reboot.. safe mode: sis AGP driver installen.. reboot.. normaal starten.. zwart scherm....
heb al in de search gekeken maar kan er eigenlijk niks voor vinden.. en sis.com ligt (hier in ieder geval) plat.. en sis.com.tw is een beetje moeilijk leesbaar
[edit] bios is overigens goed ingesteld, verder alle andere zooi ook.. en de geforce werkt op een ander mobo (VIA) wel goed..
de situatie:
AOpen AX45-533
ASUS Geforce 4 MX440 64MB DDR
Windows XP Pro UK
het probleem:
ik formateer mijn HD.. install winXP.. alles gaat goed.. WinXP boot eerste keer gaat goed..
ik installeer de nVidia 40.72 WHQL drivers.. ik reboot.. scherm zwart..
rebooten maar weer.. safe mode.. driver verwijderen.. rebooten.. windows boot weer normaal..
naja.. andere driver proberen.. zelfde effect..
ook geprobeerd:
drivers installen.. reboot.. safe mode: sis AGP driver installen.. reboot.. normaal starten.. zwart scherm....
heb al in de search gekeken maar kan er eigenlijk niks voor vinden.. en sis.com ligt (hier in ieder geval) plat.. en sis.com.tw is een beetje moeilijk leesbaar
[edit] bios is overigens goed ingesteld, verder alle andere zooi ook.. en de geforce werkt op een ander mobo (VIA) wel goed..