-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Verwijderd
Inbellen wordt de laatste tijd (afgelopen 2 weken) moeilijker, maar verbinding is vaak vlot genoeg (50+kb).
Ach, tis altijd beter dan een dikke rekening van de KPN
Ach, tis altijd beter dan een dikke rekening van de KPN
Verwijderd
Ik heb ook problemen met inbellen! Ik heb sinds gister de cd binnen en heb alles geinstalleerd. Als ik inbel krijg ik een foutmelding:
De gebruikersnaam of het wachtwoord is niet correct of de toegang tot de account is geblokkeerd. Klik op Help voor meer informatie over het oplossen van problemen.
Ik heb alles gecontroleerd en weet echt niet wat er fout is.:(
De gebruikersnaam of het wachtwoord is niet correct of de toegang tot de account is geblokkeerd. Klik op Help voor meer informatie over het oplossen van problemen.
Ik heb alles gecontroleerd en weet echt niet wat er fout is.:(
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 12:56 schreef Config het volgende:
dan bel je ze toch gewoon....[/quote]Die geven niet thuis...
dan bel je ze toch gewoon....[/quote]Die geven niet thuis...
Dat er nog mensen lid worden van een club als superweb.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 18:40 schreef schot het volgende:
Dat er nog mensen lid worden van een club als superweb.[/quote]Omdat we dan toch iets goedkoper uit zijn dan met de tikken van KPN. En omdat de meeste geen kabel of adsl kunnen krijgen.
Dat er nog mensen lid worden van een club als superweb.[/quote]Omdat we dan toch iets goedkoper uit zijn dan met de tikken van KPN. En omdat de meeste geen kabel of adsl kunnen krijgen.
Y'24
Ik vroeg me af wat er gebeurt als je de 50 uur hebt overscheden??? word je verbinding dan verbroken of moet je gewoon bij betalen??
en in dat geval hoeveel moet je betalen.
Alvast Thanx
en in dat geval hoeveel moet je betalen.
Alvast Thanx
Verwijderd
na 50 uur wordt je er niet af gegooid
maar na 50 uur dan betaalje voor elke min.5 cent en dat is wel weer duurder dan kpn
ps bij mij gaat het ook de laatste dagen moelijker om op internet te komen en als je er op zit wordt je er af gegooid en mijn email van superweb geeft ook problemen
maar na 50 uur dan betaalje voor elke min.5 cent en dat is wel weer duurder dan kpn
ps bij mij gaat het ook de laatste dagen moelijker om op internet te komen en als je er op zit wordt je er af gegooid en mijn email van superweb geeft ook problemen
Voor dat e-mail probleem is een zeer eenvoudige oplossing: neem gewoon een gratis internetabonnement van bijvoorbeeld Hetnet en gebruik die. Die hebben bijna nooit meer problemen met hun mailserver.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik bedoel dus, gebruik alleen het pop-account en bel uiteraard gewoon in via Superweb.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Pagina: 1