Toon posts:

[Flash mx] cracht steeds door library

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel bloed, zweet en bijna tranen heb ik eindelijk een flash site gemaakt. (zo goed als af)

Nu wou ik nog even een knop toevoegen maar ik hoef het object alleen maar in de library te bewegen en flash cracht gigantisch met een error bericht: "error unkown"

Al geprobeerd flash opnieuw te installeren en geprobeerd op een andere os (draai nu windows ME geprobeerd op windows 98se en 2000).

Is hier een oplossing voor? zo nee, is er dan nog een manier om de fla bestand te redden.. ? ik kan er nu niks meer mee :(

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:50
Tja, Windows ME is niet echt meer van deze tijd he, die staat erom bekend nogal vaak en vage foutmeldingen te veroorzaken...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

hij heeft het ook op andere OS'en geprobeerd willem169 waarbij hetzelfde optreedt, begrijp ik uit z'n post.
Ik ben het wel met je eens dat ME een dramatisch dieptepunt van MS is geweest..

Kun je niet alles op de timeline kopieren (eerste frame linksboven aanklikken, daarna laatste frame rechtsonder, rechtklikken; 'copy frames') en plakken in een nieuwe fla? eventueel stukkie bij beetje de library overzetten...

* Hangloozz zei de flashn00b :+ *

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Hoe groot is die *.fla wel niet?! En heb je je library netjes geordend? Ik heb namelijk wel eens last van Errors, met name door een overload aan (niet gebruikte) Tweens. Je movie opdelen in scenes is een manier om de performance, van zowel .fla als .swf, op met name een ouder(?) systeem te verbeteren!
Maak trouwens voor de zekerheid elk uur een nieuwe versie (naam1.1 enz) om dit soort problemen beter op te vangen!
Nu kan je het beste je .fla op cd meenemen naar een maat met een sneller (meer ram) systeem, om te redden wat er te redden valt ;)

Verwijderd

Heb je toevallig 'Snap to Pixels' aan staan? Die optie en de library gaan niet altijd goed samen: als in het preview venstertje dezelfde clip staat als op je stage wordt je CPU belasting enorm, wie weet knalt ie er daarom uit.

Verwijderd

Topicstarter
Fla bestand is 500 kb. .. Er zit trouwens bijna niks in de library 1 plaatje, 5 knoppen en een tween. (wat niet zegt dat het weinig werk was)

Als ik de timeline kopieer naar een nieuw fla bestand zit ik nog steeds met het zeflde gedonder dat ik niks meer in de library kan doen.

Snap to Pixels staat uit.

Het weirde is als ik een nieuwe fla bestand aanmaak en maak daar een nieuw object aan, kan ik vervolgens het object van die library naar de stage van de oude fla bestand verplaatsen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 15:12:
Het weirde is als ik een nieuwe fla bestand aanmaak en maak daar een nieuw object aan, kan ik vervolgens het object van die library naar de stage van de oude fla bestand verplaatsen.
Das nou juist het mooie van MX!! :)

Ik denk dat je object te groot is (vooral als je een langzamere pc hebt)
Zet hem ff ergens online, dan kijk ik hem wel ff na als je wil...
Pagina: 1