misschien een leuke topic voor alle msn kloons ben benieuwd welke er allemaal zijn en welke het meest populair is en waarom... het enige wat ik nog gebruikt heb is kmess... Ik draai onder windows trillian en ben zelf op zoek naar een trillian achtige look voor linux
zoek en gij zult vinden.
www.google.nl/linux
www.sourceforge.org
dit zal een opsom topic worden waar men vrij weinig aan zal hebben, helaas.
en ik bang dat ie daarom vrij snel dicht zal gaan.
www.google.nl/linux
www.sourceforge.org
dit zal een opsom topic worden waar men vrij weinig aan zal hebben, helaas.
en ik bang dat ie daarom vrij snel dicht zal gaan.
Zie ook "Linux op de Desktop" review (even zoeken naar 'Chatsoftware')
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
amsn (een in tcl geschreven en perfect werkende kloon)
Verwijderd
offtopic:
Dit is in mijn optiek een mooi voorbeeld van een slechte topicstart. Zoeken is ook te veel moeite, aangezien een aantal van deze programma;s in de sticky topics staan vermeld dan wel worden besproken. Antwoorden op de vraag lijkt me dan ook niet bijdragen aan het voorkomen van dit soort topics aangezien er kennelijk altijd wel iemand is die vindt dat ie een antwoord moet geven. Topicstarter slaagt op deze wijze dus in zijn doelstelling terwijl de moeite van een verzorgde post incl. enig eigen initiatief niet aanwezig is. .
Dit is in mijn optiek een mooi voorbeeld van een slechte topicstart. Zoeken is ook te veel moeite, aangezien een aantal van deze programma;s in de sticky topics staan vermeld dan wel worden besproken. Antwoorden op de vraag lijkt me dan ook niet bijdragen aan het voorkomen van dit soort topics aangezien er kennelijk altijd wel iemand is die vindt dat ie een antwoord moet geven. Topicstarter slaagt op deze wijze dus in zijn doelstelling terwijl de moeite van een verzorgde post incl. enig eigen initiatief niet aanwezig is. .
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2002 00:29 . Reden: typo ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()