Toon posts:

[XP] Brander wordt niet herkent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn brander wordt na de installatie van xp niet herkend als een cd-rw station maar als een cd-rom station. Maakt dit iets uit?
Het is een lG ced-8083b brander.
Als ik een audio cd wil branden geeft ie de volgende melding: this drive doesn't support audio extraction. Met windows 98 heb ik dit probleem nooit gehad.
Waar zou het aan kunnen liggen heb al van alles geprobeerd maar niks lukt.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
nieuwe drivers?? updates

aspi fix windows xp ???

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Het is normaal dat er in explorer staat: Cd-rom station. Met branden zal je wat specifieker moeten zijn. Wat voor type files, welk brand programma gebruik je ed. Ik adviseer je hiervoor ff google en de search erbij te pakken, is een makkie...

Orange & Red

Verwijderd

Topicstarter
Brand programma Nero.
Bij een andere pc staat de brander als cd-rw drive aangegeven niet als cd-rom drive.
Ben nu aan t proberen met de aspi voor xp.

Verwijderd

C@m!k@z3 schreef op 14 November 2002 @ 23:11:
Het is normaal dat er in explorer staat: Cd-rom station. Met branden zal je wat specifieker moeten zijn. Wat voor type files, welk brand programma gebruik je ed. Ik adviseer je hiervoor ff google en de search erbij te pakken, is een makkie...
Bij mij geeft ie zowel cd-rw station aan als DVD station.