Toon posts:

RAID controller als gewone IDE controller?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
jongens, ik heb hier een probleem. Momenteel heb ik al 4 apparaten in mn pc hangen. Maar wil binnenkort een dvdspeler bijkopen.

Nu heb ik thuis een Advance 29101 udma100 IDE RAID liggen, en ik vroeg me af of je hier gewoon een dvdspeler aan kan hangen, zou mooi zijn. want anders moet ik een IDE controller bij kopen.

zoniet, is er dan iemand die zn gewone IDE controller wil ruilen tegen een RAID controller? ;)

nog bedankt. ik heb btw op google enzo gekeken, maar kon niet veel vinden, behalve dat het wel mogelijk zou zijn , maar dat nero en andere progjes de drive niet herkennen. ik wil de dvdspeler puur gebruiken om data dvd-r schijven te kunnen lezen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Externe IDE/RAID controllers zijn veelal ongeschikt in gebruik met ATAPI apparaten. Ik zou een van de HDD's van de onboard controller moven naar de RAID controller en dan de DVD speler daarop aansluiten. Maar dit is allemaal ook wel in de FAQ terug te vinden.

OM FAQ - Mijn IDE configuratie is relatief langzaam, hoe komt dat?
OM FAQ - Mijn CD/DVD brander/speler werkt niet goed onder Windows

Omdat dit in de FAQ terug te vinden is én omdat GoT géén vraag/aanbod/ruil forum is: dicht.

[ Voor 0% gewijzigd door BalusC op 15-11-2002 01:40 . Reden: linkjes gefixt ]

Dit topic is gesloten.