Toon posts:

Vastlopers met Radeon 9700 Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een ongeveer 2 en halve week mijn computer, en al vanaf het begin heb k zo nu en dan vastlopers.. ik heb dit bij. Soldier of Fortune 2.. Medal Of honor en nu ook al bij Mafia..

Nou kan ik bij elk spel wel zeggen.. ja het is dit of dat.. maar ik heb nu toch een idee dat het aan de kaart ligt...
Ook krijg ik nadat ik het systeem uit heb moeten zetten, met de power knop.. en ik hem weer aanzet (door een freeze) een windows xp melding met, er is heeft zich een ernstige fout bij de Radeon 9700 voorgedaan...

Weet iemand wat er nou precies mis is? Of heeft iemand toevallig dit ook met deze spellen en ligt het nie aan de video plank maar aan de spellen die nog nie compitabel genoeg zijn met de r9700? :'(

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Het is met dit soort vragen handig als je wat meer info geeft zoals of je OC't, welke drivers je draait, of je bios hebt geflasht ed. Zegt dit je nix, dan is het verstandig eerst de search ff te gebruiken...

Orange & Red

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb eerst zelf even op zoek naar oplossingen voordat je een topic opent. Zo kan je andere drivers proberen voor je videokaart, en misschien is het wel zo dat je kaart wat te warm wordt (test eens terwijl de kast open staat, als het dan wel goed gaat zal je wat aan de koeling van je kaart moeten verbeteren). Iig genoeg mogelijkheden, en lees anders nog even een van de grote Radeon topics door, daar staat ook heel veel info in: -= Radeon Topic - Deel 62 =-

Succes :)

Dit topic is gesloten.