Toon posts:

G-force 4 TI 4200 128 MB DDR Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb laatst een nieuwe G-force 4 TI 4200 128 MB DDR gekocht, ik heb em meteen geinstalleerd in de computer en daarna geinstalleerd met software. Het systeem geeft aan dat de kaart perfect werkt en dat doet het ook, maar niet als ik games speel.
De game start op , het level laadt, begint en pats de computer blijft haken, of start ineens overnieuw op.
Ik heb alle oude detonators verwijderd, ik heb zelfs mijn computer geformatteerd en de nieuwste drivers 30.82 van Nvidia geinstalleerd.
Ik ben naar http://www.pointofview-online.com gegaan( de site van mijn videokaart producers) heb daar de F.A.Q gelezen, en nagehandeld, maar ik zit nu nog steeds met hetzelfde probleem.
Ik ben ook naar www.award.com gegaan, dat is de site van mijn moederbord producers , wilde mijn mobo dus updaten maar moest een string invullen, vulde de string in en nu moet ik ineens gaan betalen om mijn mobo te laten updaten!
heeft iemand anders hier toevallig een oplossing die voor mij erg van toepassing zou kunnen komen? Ik hoor het graag :)

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Da^DrAsTiC

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 16:20

Goku33

Ownage!

Errr... moet deze niet in het forumonderdeel "Videoplanken & Beeldkanonnen" ???
Maareh, sorry ik kan je niet helpen...

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 11:56

Frostbite

🤦🏻‍♂️

[schoolmeester mode]
a: lees volgende keer de faq (naam onder de post)
b: plaats het bericht in het bijbehorende topic
c: er zijn al veeeeel nieuwere drivers -> check meuktracker

Maar goed probeer je kaart een slot te versteken.
misschien heeft hij nu een conflict met een ander hardware apparaat.

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Watvoor voeding heb je in je pc zitten, en wat voor hardware zit er nog meer in? Dit zou een voedingsprobleem kunnen zijn. Test ook eens met een andere driver. En kan je misschien die videokaart in een andere pc testen, dan weet je iig vrij zeker of de kaar niet goed is.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 21:56:
Ik ben ook naar www.award.com gegaan, dat is de site van mijn moederbord producers , wilde mijn mobo dus updaten maar moest een string invullen, vulde de string in en nu moet ik ineens gaan betalen om mijn mobo te laten updaten!
heeft iemand anders hier toevallig een oplossing die voor mij erg van toepassing zou kunnen komen? Ik hoor het graag :)
Fout. De BIOS updates haal je van de website van de moederbordfabrikant en niet van de website van de BIOS fabrikant.. Dus: welke mobo heb je? Heb je bijvoorbeeld een Asus, dan haal je de BIOS updates van www.asus.com.tw etcetera :)

Maar het lijkt me dat de voeding hier de schuldige is van het probleem. Zo'n GeForce4 slikt namelijk nogal wat stroom. Post hier eens je volledige systeemspecificaties en dan kunnen we kijken wat voor een voeding je minimaal nodig hebt. Zie ook de Hangen en Opstartproblemen onderaan op de Technische PMG FAQ :)

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 15:02
hmm ik ken wel geen mobo's met 2 AGP slots scorpion :)

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Sc0rPi0N schreef op 14 November 2002 @ 22:17:
[schoolmeester mode]
a: lees volgende keer de faq (naam onder de post)
b: plaats het bericht in het bijbehorende topic
c: er zijn al veeeeel nieuwere drivers -> check meuktracker

Maar goed probeer je kaart een slot te versteken.
misschien heeft hij nu een conflict met een ander hardware apparaat.
Welk mobo heeft dual AGP dan :? :+

Maar ik denk eerlijk gezegd ook dat het een voedingprobleem is; daarom misschien -->OH :?

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Prima allemaal, maar ik move 'm van PMG naar V&B, tenslotte is het een GeForce4 waar het allemaal om draait :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
dankje voor jullie goede hulp:) ik zal nu vast een b-tje informatie geven over de voeding enz wat ik allemaal weet en de rest zal ik moeten opzoeken.

Processor : 700 MHZ
MB RAM : 392 MB

ps: Maar goed probeer je kaart een slot te versteken.
misschien heeft hij nu een conflict met een ander hardware apparaat werd me al gezegd, maar de rest van de slots zitten nog dicht

Verwijderd

Topicstarter
trouwens, geef even duidelijk door welke informatie je nodig hebt en waar ik deze informatie kan verzamelen:)

• pisart
  • Niet online
Hoeveel watt heeft je voeding nu? Het kan goed zijn dat je voeding het gewoonweg niet trekt.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:09
dus een keiharde vastloper of een reboot, je kan ff "automatisch opnieuw starten" uitzetten om te zien wat voor fout je krijgt, maar dit lijkt me gewoon een voeding probleem

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik zien hoeveel watt me voeding heeft?? sorry maar ik ben niet zo bekend met hardware enz |:(

• pisart
  • Niet online
Doe je kast open en kijk op de voeding daar staat wel de watt op.
Pagina: 1