[Alg] commando om je systeembestanden te checken *

Pagina: 1
Acties:

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:41
In windows moet er een commando zijn (3 letters) om je systeembestanden te controleren, maar ik kom er niet uit. Ik heb het ergens gelezen maar ik kan het niet meer vinden. Het was iets met 3 letters, maar wat....

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• SuperSchenk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:35
sfc was dat volgens mij :)

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
En dan met name stap drie, welk OS gebruik je? Dit zien we in Windows Operated Systems graag in je topictitel.

Bedoel je zoiets als chkdsk, scandisk? Met cmd ga je naar de command-prompt, maar dat is niet om je systeembestanden te controleren.
edit:
Weer wat geleerd :P.
sfc it is :)

• bonzz.netninja
ja klopt! dankje
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
En dan met name stap drie, welk OS gebruik je? Dit zien we in Windows Operated Systems graag in je topictitel.

Bedoel je zoiets als chkdsk, scandisk? Met cmd ga je naar de command-prompt, maar dat is niet om je systeembestanden te controleren.
mijn vraag werd goed begrepen echter. En windows versie is niet echt van belang bij dit probleem, want naar mijn weten heeft elke windows versie dit

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

bonzz.netninja schreef op 14 November 2002 @ 21:48:
mijn vraag werd goed begrepen echter. En windows versie is niet echt van belang bij dit probleem, want naar mijn weten heeft elke windows versie dit
Voor vragen die niet echt met een OS te maken hebben kan je dan de tag [algemeen] gebruiken.
;)

• bonzz.netninja
goed jij wint ;)))

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
bonzz.netninja schreef op 14 November 2002 @ 21:48:
ja klopt! dankje

[...]

Wat zullen we er tussen leggen? R9700 kan ik wel gebruiken momenteel omdat mn ti4400 ter reparatie bij Mystar is.. :'(

Systeem Specs

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Occy74 schreef op 14 November 2002 @ 22:08:
[...]
Wat zullen we er tussen leggen? R9700 kan ik wel gebruiken momenteel omdat mn ti4400 ter reparatie bij Mystar is.. :'(

Huh, wat heeft dat met de vraag te maken :?

Maar goed, opgelost, meer reacties zijn niet echt nodig in dit topic. Ik pas even de topictitel aan per Compubiter's opmerking :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1