.com domeinnaam namezero verhuizen?

Pagina: 1
Acties:

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 09:35

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Topicstarter
jaren geleden heb ik een domeinnaam geregistreerd bij namezero.com, en sinds je moest betalen dat ook gedaan. Het laatste jaar niet meer betaald, en nu is de hele zooi onbereikbaar. Password etc. weet ik ook niet meer, want het email adres waar dat naar toe verzonden zou kunnen worden, bestaat niet meer. De domain upgraden gaat ook niet bij namezero :(

Nu zie ik dat ik wel de eigenaar ben, maar wat kan ik doen om het weer toegankelijk te krijgen? Verhuizen? welke provider dan?
Ik zie ook dat meerdere gegevens toen niet goed ingevuld zijn, maar goed

Registrant:
kerkhoff, sander (xxxxS3-DOM)
12
yy, yy
AN

Domain Name: xxxxxxs.COM

Administrative Contact:
kerkhoff, sander (XX121687) contact@xxxxxxd.com

12
yy 12345
AN
12345
Technical Contact:
kerkhoff, sander (XX121688) contact@xxxxxd.com
Organization
12
yy 12345
AN
12345

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je hebt niet betaald voor het laatste jaar en nu vind je het gek dat je domein niet meer bereikbaar is ?!? |:(

Maar goed: probeer eens om contact met hen op te nemen. Het kan een paar weken duren voor je antwoord krijgt, maar antwoord krijg je.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sander817

sander817

Topicstarter
niet gek, maar ik wil het weer renewen, maar dat lukt me dus niet

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:54
Probleem is volgens mij dat je eerst die contactinfo moet fixen om het domein te verhuizen. Neem dus contact op met namezero per telefoon/fax of evt. per email.

Kijk overigens wanneer het domein verloopt. Als dat korter dan een maand is dan kun je beter bij namezero nog een jaar verlengen aangezien je kans loopt dat het domein verloopt.

• sander817

sander817

Topicstarter
ok, dat heb ik gedaan, nu afwachten dus

• sander817

sander817

Topicstarter
hmm, mijn pswd heb ik nu van ze, maar op het verhuizen geen reactie

Verwijderd

Als je zorgt dat het domein op jouw naam en e-mailadres staat (bijv. bij Registrant, Administrative Contact en Technical Contact), dan kun je het domein via een andere provider verhuizen. Je ontvangt dan meestal een e-mail op het adres dat in de whois staat waarmee je de verhuizing kunt accepteren. Hiervoor hoeft NameZero niets te doen. Succes ermee.
Pagina: 1