LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
niks
Moet ik wel een andwoord krijgen.Chop2000 schreef op 14 November 2002 @ 20:54:
komop zeg niet voor alles een nieuw topic maken, je kan best doorgaan in dat andere.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
tjek me sig btw
Jah maar daar was wel iemand die het wist maar topic was al een tijd niet meer bebruikt. Maar hij is er af418O2 schreef op 14 November 2002 @ 22:54:
antwoord neem ik aan ? maar als niemand in dat topic het antwoord weet zal het dmv een nieuwe topic ook wel niet lkke
tjek me sig btw
Wow sorry dat ik geen antwoord gaf ik heb het niet gezien.Astennu schreef op 14 november 2002 @ 20:49:
Ik had mijn mooie Akasa AK-350 op mijn radeon gezet maar nu werdt ik toch nog warm. Dus ik D8t laten we die Spacer er dan amar af gaan halen. Alleen de vraag is nu gaat i er makkelijk af zonder iets te mollen. Ik heb het ook al aan Dark Angel in het radeon volt mod topic gevraagt maar ik kreeg geen andwoord mischien dat iemand hier dit ook heeft gedaan en tips heeft ? ZO ja dan wil ik ze graag horen.
maar de space gaat er heel erg makkelijk of heb er nu 3 gedaan alles ging gewoon goed. je moet gewoon met een stanley mesje op een hoekje van de ring je mes zetten net tussen de space en de plaat van de chip zelf en dan rustig je mesje er onder wringen. dan met het puntje van je met rustig de rand rond om volgend en je spacer valt er dan vanaf. hij zit gewoon met zeer zachte lijm vast.
als je het rustig doet kan er vrijwel niets mis gaan.
als het niet lukt mail me dan maar dan kan ik je wel helpen.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
maar als je voorzichtig met een breekmes ofzo onder de 4 hoekjes wrikt.. en met een beetje geduld, dan zal je er zeker zonder kleerscheuren uitkomen.
Aan de hoekjes plakt hij niet vast (bij mij toch niet) maar ik denk dat je best niet teveel het hefboom effect benut en best gewoon probeert em eraf te 'trekken' if ya know..
zodat je zeker niks kan beschadigen dus..
Bij mij ging het dus zonder problemen, neem je tijd als je niet zeker bent (zoals ik dus lol)
nu overclocked ie makkelijk 30mhz verder met de standaard koeler !! meer ook maar dan heb ik errors op scherm in de nature test van 3dmark ...
Verwijderd
Hoe hoog je kan gaan ligt erg aan het merk kaart, de Helcules gaat meestal tot ongeveer 390/350 bij iedereen. Zelf kom ik verder, maar ik heb dan ook grote memsinks en waterkoeling op de hercules. @410/365 zonder voltmod.Ook als eerste toen ik hem in mijn bezit kreeg de ring verwijderd.Dark Angel schreef op 15 november 2002 @ 10:59:
ik draai nu op 379/340 alles hoger krijg ik erg veel problemen in 3dmark.
ik heb de Club 3d versie.Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 11:12:
[...]
Hoe hoog je kan gaan ligt erg aan het merk kaart, de Helcules gaat meestal tot ongeveer 390/350 bij iedereen. Zelf kom ik verder, maar ik heb dan ook grote memsinks en waterkoeling op de hercules. @410/365 zonder voltmod.Ook als eerste toen ik hem in mijn bezit kreeg de ring verwijderd.
en heb de Klaxx gold GF3 koeler [WC] er op zitten en geen mem sinks weet niet welke er op kunnen en of het ook erg veel helpt.
kan jij me daar meer over vertellen.
deze gaat maar tot 370/340 (zonder fouten in 3dmark) maar eens rond de 380/390 core gaat ie heel vreemd doen
nog nooit lockups echter.
btw als ik mijn geheugen hoger dan 340 zet dan krijg ik aan randen van men venstertjes enzo allemaal gegolvde lijntjes.. niet fel, maar van dichtbij merk je het zeker wel.
lk zet aan de onderkant gewoon een setje van die blauwe TT heatsinks aan de bovenkant gewoon 1x1 heatinks die ongeveel halve cm hoog zijn en dan laat ik er een 8cm fan op blazen.Dark Angel schreef op 15 november 2002 @ 13:06:
[...]
ik heb de Club 3d versie.
en heb de Klaxx gold GF3 koeler [WC] er op zitten en geen mem sinks weet niet welke er op kunnen en of het ook erg veel helpt.
kan jij me daar meer over vertellen.
Maar mijn Silver lijm is uitgedroogd
Dark Angel ? hoe hoog kan jou agp speed met je radeon en was die herc 9700 niet meer te redden ?
http://service.madonion.c...tType=6&projectId=5057019
Mem draait gewoon 310 want wordt heet en heb nog geen heatsinks.
400 mhz ging niet meer dan moet er echt een v-mod op.
Ik kom er niet op.Astennu schreef op 15 November 2002 @ 15:57:
Ik haal nu 390 Mhz Zonder V-MOD:
http://service.madonion.c...tType=6&projectId=5057019
Mem draait gewoon 310 want wordt heet en heb nog geen heatsinks.
400 mhz ging niet meer dan moet er echt een v-mod op.
Sinds deze week wil ik me daar wil reggen....maar dat lukt @#!$(@#^%& NIET!!!!!!!!!!
Ze zijn die site aan het verbouwen ofzo.
Afijn, ik krijg dus een inlog scherm te zien, kan je gewoon je score posten?
BDW ik woon in Arnhem, heb een Dangerden Waterblok en AS Adhesive...misschien kunnen we samen tweaken?
wel vet, kijken welke (on) gemod verder komt.
Ik heb een hercules kaart.
[ Voor 6% gewijzigd door Gman op 14-12-2002 00:12 ]