kheb net fifa2003 gekocht blijkt dat hij het niet doet . Hij laat alles maar als de wedstrijd begint loopt hij vast bij het intro-tje en na een paar seconden begeeft het geluid het ook. hij geeft in een error aan dat het aan de videokaart ligt (radeon 9700pro) welke drivers moet ik dowloaden om fifa goed te laten lopen (hebben meer mensen last van dit probleem)
Misschien is het handig om even wat meer informatie te geven, bijvoorbeeld welke drivers je nu gebruikt, en wat die error message precies is. Zoals het er nu staat kunnen we er namelijk niet al te veel mee. Kijk ook even of er in de readme known problems met je videokaart staan, of dat het spel je kaart gewoon niet ondersteunt.
There is no magic.
ik heb driver versie 6.13.10.6166 maar ik ben net die nieuwe van de site van tweakers aan het downloaden (de direct x9 versie) het probleem is dat hij eruit vliegt opnieuw opstart en windows zegt dan dat het probleem aan de radeon ligt.
Zoveel goede drivers zijn er nog niet voor de R9700 dus erg veel hoef je niet uit te proberen 
Maar ik zou gewoon de nieuwste versie nemen als ik jou was.
Maar ik zou gewoon de nieuwste versie nemen als ik jou was.
The devil is in the details.
Verwijderd
Vertel de preciese error ook nog even, heel handig voor ons 
En probeer zoveel mogelijk info in je eerste post te zetten
En probeer zoveel mogelijk info in je eerste post te zetten