Toon posts:

Vraagje mbt oc-en

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem doet de laatste tijd erg wazig. Ik heb een 600Mhz Intel (133Mhz) op 806 draaien. Hierbij heb ik mijn core op 1.65V staan wat ik me al bijna niet voor kan stellen maar hij is stabiel. Ik geloof dat mij fsb op 177 staat waardoor waarschijnlijk mijn Agp snelheid ook hoger word.
Nu is het geval dat mijn beeld een beetje wazig word (trillingen). Zou dit door het oc-en komen??? :?

Please advise...

Verwijderd

177Mhz FSB lijkt mij erg sterk. Wat zijn de verdere specs. van je systeem? Is het een PIII600E of EB?

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij staat mijn multiplier nog altijd op 4,5. Verdere specs. Intel 600Mhz (133) Pc100 geheugen (cas2 momenteel cas3) geforce kaartje (V6800 32mb ddr) Asus CUS-L2 + orb cooler en nog wat toeters en bellen.
Intel proggie geeft echt 806Mhz aan!! Verschillende proggies gedraait en geven allemaal 806 aan hier is geen twijfel over mogelijk maare dat was mijn vraag eigenlijk niet dus alsnog graag antwoord???? :?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?????

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
Als je je FSB verlaagt en het probleem verdwijnt, dan ligt het aan het oc-en :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Maar klopt het inderdaad dat je fsb van je AGP poort omhoog gaat??

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:34
Wat heb jij dan voor soort geheugen????
100Mhz op 133 kan ik nog wel geloven, maar 100Mhz op 177?

Had je dit al lang zo draaien? Zo nee, dan is het niet zo gek dat het fout gaat. Ik zou hem dan maar gewoon weer op 133 laten draaien, want dit kost je je geheugen en processor.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Topicstarter
Uh heb je wel eens van overclocken gehoord?? Nou dat heb ik gedaan en ik heb net al aangegeven dat het systeem zeer stabiel is. Het is ook mogelijk om die 600Mhz op 900 te krijgen dus daar zit nogmaals het probleem niet ene als ik mijn processor op 177Mhz laat draaien wil dat nog niet zeggen dat mijn geheugen op 177Mhz draait?? Daar gaat het niet om. zodra je je fsb op 177Mhz zet dan veranderen er volgens mijn ook snelheden met betrekking tot pci en inderdaad geheugen maare die komt echt niet op 177Mhz te staan hoor die staat geloof ik op 145Mhz.
Pagina: 1