Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)
raar nummerbord op de 820 
maare verder heb ik dat ding ook nog nergens gezien ofzo dus geen ervaringen
maare verder heb ik dat ding ook nog nergens gezien ofzo dus geen ervaringen
Ik dacht dat Philips gestopt was met mobieltjes???
Ja en nee.
Ze hebben hun fabriek in Frankrijk (waar nog de Xenium gemaakt werd) verkocht en ontwikkelen en produceren nu alles in Taiwan.
Zie het als een doorstart.
Inmiddels zijn er al nieuwe modellen uit: 825 en 625.
Verbetering zijn met name het kleurenscherm van de 825, deze heeft nu 4096 kleuren en is veel beter leesbaar qua helderheid. Foto's zijn te vinden op www.cellularmania.com , italiaanse site, in de linkercolom op de homepage kan je de modellen aanklikken.
Verbetering zijn met name het kleurenscherm van de 825, deze heeft nu 4096 kleuren en is veel beter leesbaar qua helderheid. Foto's zijn te vinden op www.cellularmania.com , italiaanse site, in de linkercolom op de homepage kan je de modellen aanklikken.
Er lopen al wat topiques over de 820.... Maar hij is dus erg goedkoop voor een phone met kleurenscherm en BT! Hij kost als prepaid ongeveer €249,-
Philips doet het niet zelf ze hebben het uitbesteed.FlowDesign schreef op 14 november 2002 @ 19:58:
[...]
Ja en nee.
Ze hebben hun fabriek in Frankrijk (waar nog de Xenium gemaakt werd) verkocht en ontwikkelen en produceren nu alles in Taiwan.
Zie het als een doorstart.
Precies!Oscar Mopperkont schreef op 15 November 2002 @ 09:57:
[...]
Philips doet het niet zelf ze hebben het uitbesteed.
Ik weet niet of ze ze ook bij de algemen telecomshop verkopen, maar bij de Philips Personeelswinkels zijn ze iig al wel te koop.Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 15:29:
waar en wanneer te koop ?
Verwijderd
Ontwikkelen doet Philips wel nog. Althans de displaymodules bij MDS, o.a in Heerlen. Daar wordt ook aan geleverd, hoewel het geen key-customer is.
Pagina: 1