XP hapert als raid is geactiveerd

Pagina: 1
Acties:

• jhadders
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-07-2022
Heb een vaag iets.

Als ik op mijn MSI kt3 raid de raid controller uitschakel dan loopt het XP logo gelijk door en als ik raid gebruik hapert die even bij het logo en gaat dan weer verder.

Volgende al gedaan.

BIOS update, drivertjes.

Het lieve beestje dan even :P
MSI Kt3 ultra raid
3*40 gb waarvan 2 WD aan de raid. Beide als master aangesloten.
1GB 333 Mem
XP 1800

Hopelijk zweeft er hier een engeltje rond die mij kan helpen O-)

Alvast mijn dank

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoe krijg je drie WD's "beide als master" aan de RAID aangesloten?

Anyway, ik begrijp je verhaal verder toch helemaal niet. Wát is het probleem? Gewoon die ene hik tijdens het opstarten? Mja, als je je er echt aan ergert, dan kun je gewoon de RAID functie uitschakelen. Als je systeem verder lekker draait, dan zou ik me er echt niet druk om maken.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:04
Zelfde 'probleem' heb ik ook, niets om je druk over te maken toch?

• Goku33
  • Laatst online: 26-03 15:24

Goku33

Ownage!

Eén zo'n hapering tijdens het opstarten is toch niet iets om je druk om te maken, ik zou zeggen: leer er maar gewoon mee leven :+

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-03 22:57
Goku333 schreef op 14 November 2002 @ 21:35:
Eén zo'n hapering tijdens het opstarten is toch niet iets om je druk om te maken, ik zou zeggen: leer er maar gewoon mee leven :+
heb er hier ook last van, en die hapering duurt bijna een halve minuut oid, tlijkt onoplosbaar, komt bij meerderen voor :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59
BalusC schreef op 14 November 2002 @ 19:54:
Hoe krijg je drie WD's "beide als master" aan de RAID aangesloten?

Anyway, ik begrijp je verhaal verder toch helemaal niet. Wát is het probleem? Gewoon die ene hik tijdens het opstarten? Mja, als je je er echt aan ergert, dan kun je gewoon de RAID functie uitschakelen. Als je systeem verder lekker draait, dan zou ik me er echt niet druk om maken.
Denk dat ie bedoelt

IDE 1 = WD 40 gig
IDE 2 = .....
IDE 3 (RAID controller) = WD 40 gig
IDE 4 (RAID controller) = WD 40 gig :).

• Goku33
  • Laatst online: 26-03 15:24

Goku33

Ownage!

Maverick schreef op 14 November 2002 @ 21:37:
[...]

heb er hier ook last van, en die hapering duurt bijna een halve minuut oid, tlijkt onoplosbaar, komt bij meerderen voor :{
Kijk... een halve minuut is wel degelijk een probleem, dan zit er gewoon ergens iets echt fout.
Maar jhadders omschreef zijn hapering als 'even', dat vat ik op als een halve seconde of iets dergelijks
Pagina: 1