• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03 11:44

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Heb al wat lopen kijken op internet etc. ....

Mogelijkheden:

- tweedehands (niet tot nauwelijks NET alleen gewone)
- ergens vaag winkeltje in buitenland

Maar heeft iemand tips of weet iemand een mooi adresje??

Heb tot nu toe dit adres gevonden:

http://www.mediaran.de/in...iaran.de/hifiminidisc.htm

Nikon D7000

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hmm zeer interessant, de Sony MZ-N 707 is daar 100 euro goedkoper dan dat hij hier bij dixons is....

Iemand ervring met die minidisc/site?

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

Volgens mensen van www.mdcenter.nl is de service van Medianaran goed.
Ook die mdspeler is een goed apparaat dat z'n geld zeker waard is!
Ook krijg je waarschijnlijk gewoon garantie in nederland omdat op die dingen Europese garantie zit! :)
O ja als antwoord op de topicstarter, ik denk idd dat je niet zoveel netMD recorders tweedehands zult vinden en goedkoper dan bij mediaran (of uit Japan/VS als je daar toevallig bent :) kun je ze denk ik niet krijgen :)

#StopBurningStuff

Verwijderd

RekZ schreef op 14 November 2002 @ 19:20:
hmm zeer interessant, de Sony MZ-N 707 is daar 100 euro goedkoper dan dat hij hier bij dixons is....

Iemand ervring met die minidisc/site?
De Dixons lijkt me niet echt een goeie maatstaf voor dit soort dingen, bijna alles is daar een stuk duurder dan bij de meeste andere zaken.

• RekZ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 19:54:
[...]

De Dixons lijkt me niet echt een goeie maatstaf voor dit soort dingen, bijna alles is daar een stuk duurder dan bij de meeste andere zaken.
Heb je gelijk in.

via die url hierboven ben ik op www.MiniDiscWorld.nl gekomen ook daar zijn ze goedkoop en dat is ook nog een Nederlandse site/winkel dat doe ik dan liever dan een duitse.

Ik denk nu dat ik toch definitief voor een minidisc met netmd kies vanwege de prijs.

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

RekZ schreef op 14 November 2002 @ 20:04:
[...]

Heb je gelijk in.

via die url hierboven ben ik op www.MiniDiscWorld.nl gekomen ook daar zijn ze goedkoop en dat is ook nog een Nederlandse site/winkel dat doe ik dan liever dan een duitse.

Ik denk nu dat ik toch definitief voor een minidisc met netmd kies vanwege de prijs.
Ik heb zelf m'n r909 negen bijna een jaar geleden gekocht bij www.videopartner.nl ik ben ook zeer tevreden over die winkel.
Maar ik denk zelf dat je niet "meer vertrouwen" in minidiscworld.nl hoeft te hebben dan in mediaran.de! :)

#StopBurningStuff

• RekZ
  • Niet online
heej thnx die videoparter.nl is nog goedkoper :)

• RekZ
  • Niet online
Hoe ging het betalen daar eigenlijk?

vooraf of rembours? staat namelijk niet bij het bestellingsformulier. (of ik kijk niet goed 8)7 )

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:54

Wimo.

Shake and Bake!

Ik heb nog een mzn-505 te koop.. normaal zou ik het zo niet aanbieden maar aangzien je hele topic erover gaat

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

RekZ schreef op 18 November 2002 @ 01:12:
Hoe ging het betalen daar eigenlijk?

vooraf of rembours? staat namelijk niet bij het bestellingsformulier. (of ik kijk niet goed 8)7 )
Ik heb hem onder rembours laten verzenden :)
Volgens mij kan daar alleen maar onder rembours ofzo :P

#StopBurningStuff

• RekZ
  • Niet online
Ja klopt ik had vanochtend een minidisc besteld via die site en toen stond er dat het onder rembours zou worden verzonden.

Vandaag om 16:00 kreeg ik een telefoontje van die zaak dat het waarschijnlijk morgen al zou worden bezorgd

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 11:17
Ik heb op internet gezocht, daar zag ik de M707 voor 300 euro bij een of andere site in nederland (de block ofzoiets), toen ben ik naar de Maxwell gegaan, waar ze een laagste prijs garantie hebben (en waar dat ding voor 350 euro in de vitrine stond).
En aangezien zij de laagste prijs hebben, heb ik hem daar voor 290 euro gekocht.
Maar ja, dat blijft duurder dan die Duitse winkel.

• RekZ
  • Niet online
hmm ik heb hem net besteld voor 278 euro en die kerel zei dat die d'r ook nog wel een doosje lege md's bij zou doen.

Maar bevalt de md een beetje?

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Die van mij bevalt prima maar je bedoeld natuurlijk Flard.
Is wel wat duidelijker als je hem ff quote of in ieder geval zegt dat je het aan hem vraagt! :)

#StopBurningStuff

Pagina: 1