Toon posts:

Crashende PC bij gaming!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie helpt mij!!!!!!

Gisteren een nieuwe Gefore2 kaart gekocht en na format c: en installatie loopt de PC als een zonnetje maar............

Bij de eerste de beste game crasht de pc na zo'n 30 seconden spelen, ditzelfde bij welke game dan ook.

- laatste nieuwe drivers staan geinstalleerd
- laatste nieuwe kaart bios
- direct x 7.0a

maar games willen niet lopen!!! wie weet mogelijke oplossingen/oorzaken?????

apoc

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Probeer het eens om je geluidskaart eruit te halen, RAM wissellen dat soort dingen.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

heb je wel een sterke voeding?
als je bv een athlon + geforce 2 heb op een brakke voeding........

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
* irrelevant zegt steeds hetzelfde omdat hij niets anders weet ;)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>laatste nieuwe kaart bios[/quote]Laatste nieuwe mobo BIOS.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Gebruik je win95/98/2000?

Bij 95 loopt bij mijn voodoo ook alles vast maar in 98 gaat het goed

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Nephilium(hoop dat ik het goed spel)

ik weet niet of mijn voeding geweldig is....
ik heb inderdaad een AMD athlon 800mhz
op een asus a7v moederbord maar wat voor voeding er in de kast zit????

ik dacht zelf eerst aand de koeling maar ook die heb ik versterkt.

hoe zie ik een voeding probleem?????

Verwijderd

Topicstarter
bitprobe:

ik draai windows millenium

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Hmmz.. adresseringsprobleempje dan waarschijnlijk. Alle kaarten eruit en 1 voor 1 weer installeren is mijn motto..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Heb je de nieuwste via 4 in 1 drivers voor het moederbord wel geinstalleerd? Bij mij hielp dat wel wat, hoewel ik tot nog toe niet erg onder de indruk ben van de prestaties/stabiliteit van de de athlon/a7v/geforce2 gts ben!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Wat voor mobo hebbie?
een oud AMD mobo zoals de Asus K7M kan daar ook heel goed probleempjes mee hebben.. zet AGP es op 1x en sideband-adressing uit

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Je hebt niet aangegeven welke processor, moederbord etc. je hebt, maar ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn geforce2 gts 32MB. Bij mij lag het aan m'n processor. Download NvMax, daarin zit een aantal handige opties die je registry aanpassen (je kunt enablen en disablen, dus geen zorgen). Ik heb een amd-athlon processor. Dit was bij mij het probleem. In NvMax selecteren dat je een athlon hebt. Je kunt ook een patch bij AMD downloaden, maar ik raad je gewoon NVmax aan, dit proggie is zeer effectief en uitgebreid.... Hopelijk lost dit de handel voor je op.
NVMax: http://www.charnleys.co.uk/nvmax/NVmax.exe

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Sorry... niet goed genoeg gelezen... je hebt dus hetzelfde mobo als ik, ook een athlon en een geforce2. Alleen draai ik w2k. Ik heb 2 belangrijke patches gedraaid uit nvmax, 1 voor de via kt133 4x agp, en 1 voor de combinatie w2k/athlon. Welke van de twee het probleem bij mij heeft opgelost, weet ik niet meer, maar bij mij draaien de games als een zonnetje (explorer helaas nog niet :-[
Hoe dat zit met WinME, weet ik niet, maar wellicht dat het aan die via kt133-patch ligt.
BTW... I think WinME sucks... om de een of andere reden kan ik met WinME binnen 2 weken niet meer internetten. 3 verschillende CD's geprobeerd op verschillende systemen... steeds hetzelfde gezeik... voor mij geen WinME meer...
Pagina: 1