ik heb het programma Magix Video Deluxe en ik exporteerde mijn gemonteerde filmpje (1 minuut 36) naar een MPEG2, maar ik krijg hier geen geluid bij terwijl alles goed ingesteld staat! Heb hem bekeken met Windows Media Player 7 en Real One player maar bij beide geen geluid. Kunnen jullie me ff helpen hiermee? Alvast bedankt
speel maar met powerdvd af of met een andere dvd speler dan werkt hij wel.
of even op internet een mpegcodec downloaden voor windows media player
of even op internet een mpegcodec downloaden voor windows media player
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Ik heb al een heleboel MPEG codecs en geluid codec gedownload! Ook de Divx codec! maar nog steeds hoor ik niks. Als ik windows opstart krijg ik wel een fout melding van mijn Soundblaster Live 1024, maar ik krijg wel geluid uit mijn boxen bij het bijvoorbeeld spelen van een MP3.
In het programma Magix Video Deluxe 2.0 kan ik mijn video's als volgt exporteren:
- video als avi
-video als dv avi
-video als Mpeg
-video als Magix
-video als Quicktime
-ongecomprimeerde video
-windows media
-real media
IK heb dus gekozen voor Video Als MPEG, is het niet zo dat ie dan ALLEEN de video exporteert en niet het geluid of werkt het niet zo? met PowerDVD had ik nog steeds geen geluid.
- video als avi
-video als dv avi
-video als Mpeg
-video als Magix
-video als Quicktime
-ongecomprimeerde video
-windows media
-real media
IK heb dus gekozen voor Video Als MPEG, is het niet zo dat ie dan ALLEEN de video exporteert en niet het geluid of werkt het niet zo? met PowerDVD had ik nog steeds geen geluid.