numlock, capslock en scrolllock in systray

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht en gezocht en heb zelf maar wat geprogrammeerd in Visual Basic. Ik vond namelijk geen enkel klein tooltje die dit kon.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dynamiel/lockkeystatus/systray.gif
Dit programma kan de status van numlock, capslock en scrolllock weergeven mbv een icoon in de systray (system tray of ook wel taskbar notification area).
Dit had ik nodig omdat mijn Logitech Cordless Desktop geen ledjes heeft en omdat ik onder Windows XP de iTouch software van Logitech helemaal niet nodig heb. Het scheelt weer in de resources van windows.
Bijkomstig voordeel: de status is ook via een menu en via buttons in dit programma te veranderen.

Nu heb ik een paar vragen:
Hoeveel mensen zaten hier op te wachten of zochten naar zoiets?
Wie doe ik hier een plezier mee?
Weet iemand een ander programma dat precies zo weinig doet?
Kan het efficienter of moet er juist nog meer bij?
Zet ik dit topic wel in het juiste forum? of moet het in de devschuur?

Kijk op deze webpagina waar ik een en ander heb verklaard en waar de source en de executable te downloaden is.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2002 18:23 . Reden: nog een vijfde vraagje ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm ik weet niet in hoeveree het sowieso gewenst is om dit soort dingen te posten, als het al ergens hoort dan in SA....

Maar ik ben iig blij met je progsel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Windows Operated Systems -> Software Algemeen

Zolang er niet voor betaald hoeft te worden, en het iets nuttigs/toevoegends is is er niets mis met dit soort topics :)

Aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend.