Toon posts:

Welke Compaq drivers heb ik nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor deze super basic vraag. Ik heb een oude compaq op de kop getikt en de verkoper zei dat ik alleen nog even de drivers voor het moederboard moest installeren. Da's prima zei ik.

Site snel gevonden maar, wat een keus aan drivers. Waar op het moederboard kan ik het juiste modelnummer vinden?

Het is een desktopmodel pentium 133 het moederboard is opgebouwd uit twee delen. Op het grote board bevindt zich de processor, chipset, geheugen, onboard video. Op het andere kleinere board dat eraan geprikt wordt zitten 4 ISA sloten en 1 PCI slot.

Wat me ook al zou helpen is als je kunt aangeven om welke desktop familie het hier gaat.

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:52

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Gewoon een standaard Win98se erop gooien en je die drivers zitten al in windows gebakken!

Speedtouch freak

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zie het sticky bovenaan de topiclist, het komt er op neer dat we je onmogelijk kunnen helpen als we niet weten wat voor hardware je hebt. Je had de verkoper zelf moeten vragen om welke drivers. Kijk op de chips op je bord en gooi het door google heen, dat is hier de geijkte manier :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.