Koeler bij athlon xp boxed versie

Pagina: 1
Acties:

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17
Ik heb vandaag voor iemand een xp1800+ (palomino) op een a7v133 geinstalleerd. Wat mij opviel is dat bij deze boxed versie eenzelfde coolermaster zit als dat ik zelf momenteel op mijn tb1000 heb zitten. Ik wil zelf een dezer dagen een 2400+ kopen, weet iemand welke koeler er bij deze versie zit, is dat dezelfde koeler als bij de 1800+? Zo ja, dan heeft het voor mij dus geen zin om een boxed versie te nemen

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Verwijderd

k weet neit of dr de zelfde cooler op zit.
maar met een boxed versie heb je wel 3 jaar garantie en op een 'gewone' versie zit maar 1 jar garantie

• MXL
Dat is waar, maar over het algemeen zal je een processor geen drie jaar gebruiken en daarnaast is het zo dat een processor het doet of niet. Als de processor na montage eenmaal functioneerd dan zal hij dat ook wel blijven doen. Het gaat mij dus puur om de boxed versie voor de koeler, aangezien ik niet echt overklok zal voor mij een standaard koeling voldoen. Als de koeler in een boxed dezelfde is als dat ik nu al heb hoef ik dus geen boxed te kopen.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Tis nagenoeg een coolermaster, en zeker geen geweldig ding.... het is een dP5-6J(11)C of 11 is 31 ofzo.

Vergeet niet dat als je de cooler weer monteerd op een andere proc je eigenlijk de pasta opnieuw moet doen, maar aangezien de tb core toch kleiner is zal ie genoeg overlappen in 1 keer om alsnog een goede werking te krijgen met de standaard rolse kleefzooi :)

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 13:22

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Het kan idd zijn dat het eenzelfde is, met coolers wordt nogal eens gekeken offie ook een zwaardere aankan, en dan wordt de max aangeraden snelheid gewoon ff een stukkie opgevoerd. Hoeven ze niet telkens een nieuwe te gieten.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Verwijderd

De cooler die bij mijn boxed 1800 zat was geschikt bevonden om maximaal een xp 2100
te coolen. Het is idd geen geweldige cooler, maar als je geen spannende dingen
gaat doen dan doet ie het prima. En als boxed niet duurder is dan een losse xp
heb je en extra garantie en een cooler over. Als je een xp 2400 gaat gebruiken zou ik toch een andere cooler gebruiken.

• MXL
Ik wil graag weten welke koeler bij de boxed xp2400+ zit. De koeler waar ik het nu over heb is geschikt voor palomono tot 2100+ en thoroughbred tot 2600+. Het zou dus kunnen dat in de boxed 2400+ of evt. 2200+ dezelfde koeler zit. als dit zo is en een boxed is duurder dan hoef ik dus geen boxed te kopen.