Hij bevalt me heel erg goed
cd's
Ik heb zelf altijd gedacht dat 8 cm cd's echt k*t waren, maar dat valt nog heel erg mee. Het is wel jammer dat je geen cd-rw zomaar kan krijgen, waardoor het zo is dat als je een nieuw album hebt "gekocht" direct weer een cd moet gaan branden. Ik weet ook niet zeker of hij cd-rw ondersteunt. Volgens het boekje wel, maar er staat niet op, zoals alle andere philipsproducten, dat hij ook cd-rw ondersteunt.
ESP
De shokproef is erg goed, ik ga nog een keertje me vader er mee weg sturen (hardlopen), kijken of hij dan nog steeds shok-proof is

Daarnaast heb ik lichtere mp3-spelers in mijn handen gehad (weet niet meer welke maar als je in de winkel ff vraagt kun je zelf ff vergelijken). Hij is 480 sec. mp3 btw.
Remote-control
De afstandsbediening is k*t, want als je met afstandsbediening luisterd, kan hij tot "2" (vergelijking zonder afstandsbediening), terwijl je zonder afstandsbediening tot 10 kan.
Beetje brak uitgelegd maar reviewe is niet mijn sterkste punt. Verder staat op de afstandsbediening het albumnummer en de tijd die hij bezig is met spelen van dat nummer. Je kunt er dus geen mp3-tag op aflezen, zoals op de napa380. Ook een klein beetje vervelend.
Geluid
Het geluid is goed vind ik
komt door m'n brakke gehoor 
. Hier zou ik alleen niet te erg op mijn uitspraak vertrouwen. Wel heb je de mogelijkheid tot Bass off / 1 / 2 (ik raad bass 2 aan) en daarnaast nog de mogelijkheid trible on / off. On klinkt wel wat lekkerder.
Bediening
De bediening is goed, al kan het wel wat beter. Het grote nadeel is dat de hold-knop achterop zit. Verder is het irritant dat de id3-tag niet de hele tijd door het display scrollt, maar dat je af-en-toe op de knop "display" moet drukken, om de tag weer te lezen.
De mogelijkheden onder de display-knop:
• Show Album (de map waar het nummer in staat, meestal bij mij dus "Artist - Album")
• Show Artist (ik weet niet zeker of hij dit van de id3-tag leest, volgens mij wel)
• Show Title (dûh, van id3-tag)
• Show Format (geen uitleg nodig)
• Show Filename (ook geen uitleg nodig)
Deze dingen laat hij 2x langs scrollen en daarna alleen de eerste paar tekens (10 - 20 ofzo, nu geen zin om op te zoeken

)
Uiterlijk
Het uiterlijk kun je alleen beschrijven als 1337

Mijn vriend heeft de napa380, en ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik die er mooi uit vind zien (sorry M.

). Verder is uiterlijk natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik denk dat er wel veel zijn die de exp431 mooier vinden
Prijs
Prijs ==

, 229 is veel.
* blackangel
Maar ik had een leuke verjaardag
Ik zou zelf alleen nog wel wat "echte" reviews lezen, deze is alleen als richtlijn bedoelt.
* blackangel is niet verantwoordelijk voor miskopen
Als je verder nog wat wilt weten:
msn & emailmoc.liamtoh@nedsuelnavflor

(omdraaien)
Ik ben vanavond nog wel wat online