Toon posts:

Ik zoek een bordspel, maar kan em nie vinden :(

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Heel vroeger. Ja heeeel vroeger had me moeder een spel genaamd Mahjong. Met van die chinese tekens. Maar TOEN!.. Hadde we een nieuwe versie. Met allerlei vlaggen van landen. Nu ben ik daar naar op zoek :). Ik heb al vet met google aan de slag geweest maar daar vind ik niets meer..

Misschien die dat spel toevallig heeft (met die vlaggen dan, niet chinese tekens) en em ff wilt doorpasen. Volgens mij is het gewoon legaal om die te downen dus geen warez request

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:38
Mahjong wordt volgens mij nog steeds verkocht in de winkel (de nieuwe versie daarvan) dus ik denk niet dat je dit zomaar mag vragen hoor.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 14 november 2002 @ 16:38:
Mahjong wordt volgens mij nog steeds verkocht in de winkel (de nieuwe versie daarvan) dus ik denk niet dat je dit zomaar mag vragen hoor.
Ik bedoel dus de oude versie :-).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 16:40:
[...]

Ik bedoel dus de oude versie :-).
Zolang jij niet kan bewijzen dat het legaal is om te downloaden is dit een warezrequest hoor.

The devil is in the details.

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Het gaat om een bordspel hoor!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:28
Sorry, maar er zijn tientallen Mahjong clones, sommige freeware, andere niet. Aangezien ik niet weet hoe degene die jij zoekt heet, kan ik ook niet weten of je er niet toevallig voor moet betalen. Daarom gaat je topic dus ook dicht.

[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 14-11-2002 16:45 . Reden: typo ]

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.